måske deltage i de unge mødre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

twinny

Anonym skriver:

så man har ingen indflydelse på hvad de sender ud? og de ber måske en fortælle lidt om nogen svære situationer man fks har været igennem og så klipper klister det og sendet det i tv ?

Jeg ved det ikk... Jeg spørg om du ved det? for hvis du ikk har så ja, så klipper de det sammen ligesom de har lyst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Blive kendt????

Synes det er det mest fesne grundlag ever!!

Jeg synes du skal OVERVEJE dit valg meget nøje, det vil heltsikkert kun give bagslag at deltage i DUM, men det er selvfølgelig dit valg...

jeg har bestemt mig for ikke at medvirke efter de forskellige svar herinde og tør ikke løbe risikoen

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Jeg ved det ikk... Jeg spørg om du ved det? for hvis du ikk har så ja, så klipper de det sammen ligesom de har lyst...

men de kan vel, kun klippe noget surt sammen hvis man selv gør det til noget surt tænker jeg ?

Anmeld

14. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

God aften piger.

Jeg har igår skrevet til Kanal 4 for at medvirke i de unge mødre. Blev da ringet op idag, hvor en dame fortæller de normalt kun caster yngre mødre men fordi min beskrivelse var lidt speciel, ville hun godt komme ud og prøve fime...

Men rigtig mange af mine venner synes det en dårlig ide.. Min familie ved det , og jeg er gået hen og blevet meget i tvivl nu... Min kæreste nægter deltage nu da venner og veninder har sagt kommunerne kan holde øje med det program, og så fjerne ens barn? Men vi har intet at skjule, så det frygter jeg jo selvf ikke ? hvad synes i om de unge mødre ????

kan godt lide at se programmet, men tror ikke selv jeg ville deltage da man hører meget om dem der får fjernet deres børn, og jeg ikke altid tror de giver et retvisende billed af ens hverdag

Anmeld

14. februar 2012

Darling<3

Anonym skriver:

jeg har bestemt mig for ikke at medvirke efter de forskellige svar herinde og tør ikke løbe risikoen

Det virker som en meget klog beslutning du er kommet frem til...

Men vi skal jo ikke sidde og fortælle dig hvad du skal gøre med dit liv, men hvis du efter så kort tid kan sige fra, så var det jo heller ikke det rigtige for dig..

Anmeld

14. februar 2012

twinny

Anonym skriver:

men de kan vel, kun klippe noget surt sammen hvis man selv gør det til noget surt tænker jeg ?

Jaa. det har du nok rart i.. Men det jeg har set, om det har været slankekur eller andet"godt". Finder de altid en dårlig måde at gøre det på eller latterliggøre folk.

Og jeg tror ikk folk har noget at sige med redigering, for så tror jeg meget af det var blevet stoppet.

Men igen det er jo helt op til dig...

Du siger du gerne vil være i tv? som hvad? hvis jeg må spørger...

Anmeld

15. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

tja 4 stjernernes middag evt komme med i andre programer end kun i de unge mødre..

føle og blive lidt kendt

undskylde men blive kendt?

hvad vil du blive kendt for - musik, skuespil eller andre talenter?

jeg forstår ikke at der er så mange der vil være kendt bare for at være kendt. det er derfor vi har så pinlige reality programmer idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.