måske deltage i de unge mødre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.222 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Anonym trådstarter

God aften piger.

Jeg har igår skrevet til Kanal 4 for at medvirke i de unge mødre. Blev da ringet op idag, hvor en dame fortæller de normalt kun caster yngre mødre men fordi min beskrivelse var lidt speciel, ville hun godt komme ud og prøve fime...

Men rigtig mange af mine venner synes det en dårlig ide.. Min familie ved det , og jeg er gået hen og blevet meget i tvivl nu... Min kæreste nægter deltage nu da venner og veninder har sagt kommunerne kan holde øje med det program, og så fjerne ens barn? Men vi har intet at skjule, så det frygter jeg jo selvf ikke ? hvad synes i om de unge mødre ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

twinny

Jeg ville personligt aldrig deltage....  Jeg ser det.. det er vildt underholdende...

De er jo gode til at fremstille i et dårligt lys.

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

Min personlige mening er, at jeg aldrig nogensinde ville deltage i sådan et program uanset hvilken historie jeg har eller ikke har. Synes det er lidt for meget af det gode, at vise hele DK hvor mange problemer man har og ikke har. Ja, generelt så bryder jeg mig ikke om det og har også kun set to eller tre afsnit af DUM.

Desuden synes jeg så også at der kører ekstrem meget hetz på pigerne som er med i programmet og hvem ønsker det?

Men altså fred være med dem, som gerne vil deltage, men forstår udmærket at din kæreste ikke ønsker at være med.  

/Fenja

Anmeld

14. februar 2012

KakaoDrik

Hvorfor vil du deltage?

Anmeld

14. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er så sent som i går faktisk selv blevet kontaktet herinde om ikke jeg kunne tænke mig og deltage i De Unge Mødre - og jeg takkede pænt nej tak da jeg aldrig ville udsætte mig selv, min datter og kæreste for det. Og med det mener jeg udsættes for, at selve sammenhængen i tingene bliver klippet ud og sat sammen som DE ønsker og ser er "sjovt" og underholdende.

Men det er jo helt op til dig selv! Jeg ville dog aldrig gøre det.

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Jeg ville personligt aldrig deltage....  Jeg ser det.. det er vildt underholdende...

De er jo gode til at fremstille i et dårligt lys.

ja, det lidt halv fede ved det, er man kan have større chancer for andet arbejde med tv

Anmeld

14. februar 2012

KakaoDrik

Anonym skriver:

ja, det lidt halv fede ved det, er man kan have større chancer for andet arbejde med tv

?

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

KakaoDrik skriver:

Hvorfor vil du deltage?

fordi jeg jeg gerne vil ses i tv.. og jeg synes ikke selv jeg fremstiller mig selv dårligt.. tværtimod  kunne jeg vel ligeså godt få det hele vendt om til noget positivt....

& ikke nok med det, blive lidt kendt..

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

KakaoDrik skriver:

?

tja 4 stjernernes middag evt komme med i andre programer end kun i de unge mødre..

føle og blive lidt kendt

Anmeld

14. februar 2012

twinny

Anonym skriver:

Jamen du bliver jo kendt for at være en dårlig mor... fordi de udstiller dig sådan... Hvem vil være kendt på det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.