måske deltage i de unge mødre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Jeg er så sent som i går faktisk selv blevet kontaktet herinde om ikke jeg kunne tænke mig og deltage i De Unge Mødre - og jeg takkede pænt nej tak da jeg aldrig ville udsætte mig selv, min datter og kæreste for det. Og med det mener jeg udsættes for, at selve sammenhængen i tingene bliver klippet ud og sat sammen som DE ønsker og ser er "sjovt" og underholdende.

Men det er jo helt op til dig selv! Jeg ville dog aldrig gøre det.

okey

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Jamen du bliver jo kendt for at være en dårlig mor... fordi de udstiller dig sådan... Hvem vil være kendt på det?

det da ikke sikkert jeg blir kendt som en dårlig mor.. men måske en stærk mor med vilje.. du ved jo igen ikke hvorfor det er jeg vil stille op... og måske ville folk bag skærmen tænke, hold da op sej kvinde.

Anmeld

14. februar 2012

twinny

Anonym skriver:

det da ikke sikkert jeg blir kendt som en dårlig mor.. men måske en stærk mor med vilje.. du ved jo igen ikke hvorfor det er jeg vil stille op... og måske ville folk bag skærmen tænke, hold da op sej kvinde.

Jaah det kan da godt være... Men det kommer jo an på hvordan de udstiller dig... Og folk vil jo se det dårlige...

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Jaah det kan da godt være... Men det kommer jo an på hvordan de udstiller dig... Og folk vil jo se det dårlige...

jeg forstår bare ikke hvorfor de ser så meget ned op det ?

Anmeld

14. februar 2012

twinny

Anonym skriver:

jeg forstår bare ikke hvorfor de ser så meget ned op det ?

Hvem ser ned på det?

Folk vil se sladder og det bedste sladder er negativ.... De skal have seertal... Så hvis jeg siger til min veninde imorgn "ej så du de unge mødre igår med hende, hvor hjemmet ligner en svinesti eller ej, så du igår hende der gjorde noget rent og passer godt sin bebs" Hvad tror du helst hun vil se?

Nej har du inflydelse på hvordan det bliver redigeret?

Anmeld

14. februar 2012

twinny

Anonym skriver:

Altså jeg siger ikk hvad du skal gøre og at du er en dårlig mor.... det var bare nogle ting man skal tænke over...

Så håber ikk du blev sur over mit svar...

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Hvem ser ned på det?

Folk vil se sladder og det bedste sladder er negativ.... De skal have seertal... Så hvis jeg siger til min veninde imorgn "ej så du de unge mødre igår med hende, hvor hjemmet ligner en svinesti eller ej, så du igår hende der gjorde noget rent og passer godt sin bebs" Hvad tror du helst hun vil se?

Nej har du inflydelse på hvordan det bliver redigeret?

så man har ingen indflydelse på hvad de sender ud? og de ber måske en fortælle lidt om nogen svære situationer man fks har været igennem og så klipper klister det og sendet det i tv ?

Anmeld

14. februar 2012

Darling<3

Anonym skriver:

fordi jeg jeg gerne vil ses i tv.. og jeg synes ikke selv jeg fremstiller mig selv dårligt.. tværtimod  kunne jeg vel ligeså godt få det hele vendt om til noget positivt....

& ikke nok med det, blive lidt kendt..

Blive kendt????

Synes det er det mest fesne grundlag ever!!

Jeg synes du skal OVERVEJE dit valg meget nøje, det vil heltsikkert kun give bagslag at deltage i DUM, men det er selvfølgelig dit valg...

Anmeld

14. februar 2012

KakaoDrik

Hvad med at kontakte pigerne fra serien og hør dem ad hvad de vil råde dig til? Umiddelbart tænker jeg at du er ret naiv. Men hvis du deltager i programmet så håber jeg da at du kommer med i 4stjerners middag eller hvad du nu lyster

Anmeld

14. februar 2012

Isabella_mor

Jeg syntes du er modig. På grund af den måde mange af pigerne bliver  fremstillet på, så kan det med. Dømmende øjne være svært at tro at der vil være nogle med i der program som virkelig giver fingeren til de forbandede fordomme og domme der er omkring pigerne fra serien, men igen, de sender jo også kun en lille brøkdel af de pigers liv.   Og nej kommunen sidder ikke bare og fjerner det ene barn efter det andet bare fordi at moderen er med i den serie. De fjerner kun børn fra de hjem hvor de kan se at barnet ikke trives og det sker gerne med samarbejde med sundhedsplejen og kommunen, så vidt jeg har forstået at det er hændt de piger der er med i serien som har fået anbragt sine børn.   Men når det så er sagt, så er der mange ting du skal overveje inden du melder dig til, du skal tænke på om du har lyst til at ville blive et kendt og omtalt emne, at blive målt og vejet og talt om af andre der mener de ville kunne klare din mor rolle bedre end dig, for det vil der være. Du vil kunne blive omtalt negativt i blade, på nettet, evt i aviser og ja endda her på baby. Du vil blive genkendt på gaden i bussen, og i byen, og du vil måske opleve uheldige kommentarer fra mennesker der ikke har noget bedre at give sig til.  Det er ikke sikkert at du har tænkt over alle ting på nuværende tidspunkt. Og det er jo heller ikke sikkerthver hvis dy overvejer at deltage at du både tænker fordele og ulemper ved deltagelse.   Det kan jo også være ar du kommer og sparker totalt røv i serien og viser at der findes yngre kvinder der sagtens kan klare mødreroælen og ikke nødvendigvis kommer fra en socialt belastet familie.   Håber bare for dig og din lille families bedste, og at du virkelig overvejer om det er noget for dig eller ej. God vind  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.