Skuffet og ked af det!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Det værste var at han var mest oppe at køre over den positive test, også er jeg imod aborter, men var meget i tvivl.

Men trods de ting, så har jeg jo den skønneste lille dreng

Ja ham må du prise dig lykkelig over..  Ja det er mærkeligt med de mænd.. tror min vender på en tallerken når jeg har passeret uge 12 og alt er som det skal være forhåbentlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Ja ham må du prise dig lykkelig over..  Ja det er mærkeligt med de mænd.. tror min vender på en tallerken når jeg har passeret uge 12 og alt er som det skal være forhåbentlig 

Jeg . Og held og lykke med det hele

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Jeg glæder mig

Godt være han skal være stærk, men han skal stadigvæk tænke på dine følelser. Da jeg blødte i uge 13 og gik helt i selvsving, der oplevet jeg en kæreste, som holdte facaden for min skyld, men han var lige så nervøs som mig fortalte han mig dagen efter, da han fik svar at barnet havde det super godt

Okay, det er en god kæreste du har  

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Jeg . Og held og lykke med det hele

tak

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

MortilCilas skriver:

Nej nemlig! Men det var jeg, var nærmest mor til to, da han forvented jeg lave alt, fordi jeg alligevel var hjemme.

Kæmpe idiot.. puha nogle af de fyre jeg høre om her til aften, gøre mig godt nok sure godt jeg har en dejlig skat... som går og halv sover (han har lige fået en aftenslur) og gøre og siger ting, som får mig til at grine og skælde ud for sjov hehe.... 

Anmeld

14. februar 2012

MortilCilas

Kæmpe idiot.. puha nogle af de fyre jeg høre om her til aften, gøre mig godt nok sure godt jeg har en dejlig skat... som går og halv sover (han har lige fået en aftenslur) og gøre og siger ting, som får mig til at grine og skælde ud for sjov hehe.... 

Hehe du heldig

Men ja mange mænd er sq ikke helt up to date

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

MortilCilas skriver:

Hehe du heldig

Men ja mange mænd er sq ikke helt up to date

ja jeg er super heldig hehe synes jeg dog ikke da han rendte rundt i babysam og opførte sig som om at han mente at ALT var dyrt hehe måtte pænt fortælle ham at jeg har sparet ham for rigtigt mange penge, ved at købe brugt hehe.. kæft jeg fik nogle grin også andre i butikken... men kunne også flere gange gemme mig hehe...

Anmeld

14. februar 2012

MortilCilas

Nattøs skriver:

ja jeg er super heldig hehe synes jeg dog ikke da han rendte rundt i babysam og opførte sig som om at han mente at ALT var dyrt hehe måtte pænt fortælle ham at jeg har sparet ham for rigtigt mange penge, ved at købe brugt hehe.. kæft jeg fik nogle grin også andre i butikken... men kunne også flere gange gemme mig hehe...

Hehe hvor er det godt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.