Skuffet og ked af det!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

MortilCilas

Jeg havde 1 års dag den 14 februar sidste år .. jeg så min daværende kæreste i 30 min .. fordi han ville helle tage ud til ham der laved hans pc, og jeg sad her hjemme (som jeg havde gjort sådanset fra sønnens fødsel af, den 14 januar) alene med min lille 1 månede gammel søn ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Jeg havde 1 års dag den 14 februar sidste år .. jeg så min daværende kæreste i 30 min .. fordi han ville helle tage ud til ham der laved hans pc, og jeg sad her hjemme (som jeg havde gjort sådanset fra sønnens fødsel af, den 14 januar) alene med min lille 1 månede gammel søn ..

føj!! du er da ikke sammen med ham mere er du ?  det er da en idiot.. 

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

Anonym skriver:

tak for opbakningen  Ja han er lidt en sær snegel og er temmelig irriteret på ham lige nu, jeg håber det bliver bedere når jeg har været til scanning på mandag for at se om det sidder hvor det skal 

Det håber jeg virkelig også for dig ellers må du lige skrive og vend endelig tilbage og fortæl hvordan scanningen gik

Anmeld

14. februar 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

føj!! du er da ikke sammen med ham mere er du ?  det er da en idiot.. 

Nej, gik fra ham ugen efter.

Det var så svinsk, han ville alt andet, end vores søn og jeg.

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

MortilCilas skriver:

Det havde jeg virkelig ikke fundet mig i.... INGEN skal føle de er alenemor og slet ikke når der er en far inde i billedet. med mindre far arbejder langt væk osv..

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Det håber jeg virkelig også for dig ellers må du lige skrive og vend endelig tilbage og fortæl hvordan scanningen gik

det vil jeg gøre.. . jeg kan godt forstå ham, han skal jo være den stærke hvis det går galt igen, så han er nødt til at opretholde en barrierre så han kan være der for mig, hver dag hvis det går galt. 

Jeg glæder mig til scanning på mandag da vil jeg være omkring 5+4 .. ca.. 

Anmeld

14. februar 2012

MortilCilas

Nattøs skriver:

Det havde jeg virkelig ikke fundet mig i.... INGEN skal føle de er alenemor og slet ikke når der er en far inde i billedet. med mindre far arbejder langt væk osv..

Nej nemlig! Men det var jeg, var nærmest mor til to, da han forvented jeg lave alt, fordi jeg alligevel var hjemme.

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Nej, gik fra ham ugen efter.

Det var så svinsk, han ville alt andet, end vores søn og jeg.

det kan jeg godt forstå! godt gået!, for det er sku stort at være blevet forældre, hvor nogle mænd bare ikke kan det der med at binde sig.. 

Anmeld

14. februar 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

det kan jeg godt forstå! godt gået!, for det er sku stort at være blevet forældre, hvor nogle mænd bare ikke kan det der med at binde sig.. 

Det værste var at han var mest oppe at køre over den positive test, også er jeg imod aborter, men var meget i tvivl.

Men trods de ting, så har jeg jo den skønneste lille dreng

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

Anonym skriver:

det vil jeg gøre.. . jeg kan godt forstå ham, han skal jo være den stærke hvis det går galt igen, så han er nødt til at opretholde en barrierre så han kan være der for mig, hver dag hvis det går galt. 

Jeg glæder mig til scanning på mandag da vil jeg være omkring 5+4 .. ca.. 

Jeg glæder mig

Godt være han skal være stærk, men han skal stadigvæk tænke på dine følelser. Da jeg blødte i uge 13 og gik helt i selvsving, der oplevet jeg en kæreste, som holdte facaden for min skyld, men han var lige så nervøs som mig fortalte han mig dagen efter, da han fik svar at barnet havde det super godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.