Anonym skriver:
du skal ikke sige undskyld det føler jeg i øjeblikket han er.. men jeg tror det hele bunder i at han er bange for at blive såret hvis jeg mister igen ... vi har prøvet at tabe 5 gange.. uha. men jeg har jo en masse symptomer så jeg kan ikke undgå at mærke at jeg er gravid og jeg har humørsvingninger. Tror måske bare det er mig der er for pylret og trænger til opmærksomhed..
Jeg tillod mig lige at stille min kæreste spørgsmålet og han er fuldstændig enig med mig omkring din kæreste. Som min kæreste siger direkte ud til mig, at havde det været os som havde været igennem det. Så havde jeg ikke fået lov til løftet en liter mælk eller fået lov til at fare rundt som jeg har gjort i dag. Kort sagt, han havde passet og pusle om mig som om at jeg var glas...
Han siger også det samme som mig, at hvis han har været enig med dig i at forsøge igen, så måtte han da også givet dig den fulde opbakning og selvfølgelig være en smule nervøs, men igen, så havde min ikke sagt at han ikke troede det ville blive der. Det er direkte ledt at sige.... 
Anmeld