Erfaringer med emmaljunga Big Star supreme eller Odder zip.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Kay

Chevro skriver:

Vi har været ude og se på barnevogne et par gange, og jeg tvivler ikke på at jeg vælger emmaljungaen. Jeg synes en del af odders vogne er meget fine i det, og jungaen er lidt mere offroad. Vi har hund og skal meget i både skov og på strand osv. Så jeg er slet ikke i tvivl om emmaljunga. :-)
Og jeg er helt vild med at den er så nem at få kassen af! Jeg kører meget i bil, og kommer til at skille den ad ofte - så jeg vil have den med mindst komplikationer :-)

vil sige odder også er teren gående og let at skilde... især ekstreem steldet

jeg har hørt at mange emmajungaer begynder at hænge hvis man har gået formeget terreng med dem... ved ikke om det er sandt men har hørt det fra flere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

projekt-ønskebarn

Super, tak for dit svar, endnu en ting der skal med i overvejelsen. Vi bor lige ved siden af en Babysam, så det er ikke et problem.. Men de andre ting er værd at overveje 

Anmeld

15. februar 2012

Pigent

projekt-ønskebarn skriver:

Er der nogen der har erfaringer med en af de ovenstående barnevogne så modtages anbefalinger, kritik etc. Med glæde . Vi står og skal vælge barnevogn for første gang og lige nu står valget mellem disse to som begge har vundet "bedst i test" 

Jeg har ikke selv børn endnu 

Kan godt lide Emmaljungas design, men synes tit man ser de kommer til at hænge også har jeg prøvet at gå med Emmaljunga på standart stel og synes det virker lidt løs i det. Har også prøvet at gå med Odder på x-dream stel og det noget helt andet. Odder har også et flot design. 
Jeg kender ikke Emmaljungas letvægts stel Uniq, men det er heller ikke helt understøttet ligesom Odders stel er.
Hvis jeg skulle mellem Odder eller Emmaljunga ville jeg vælge Odder. Ved ikke om det skulle være på standart stel eller x-dream  

Anmeld

15. februar 2012

projekt-ønskebarn

Åhhh i gør det svært for os men det er virkelig skønt at i gider og dele jeres erfaringer. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.