Erfaringer med emmaljunga Big Star supreme eller Odder zip.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.800 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

projekt-ønskebarn

Er der nogen der har erfaringer med en af de ovenstående barnevogne så modtages anbefalinger, kritik etc. Med glæde . Vi står og skal vælge barnevogn for første gang og lige nu står valget mellem disse to som begge har vundet "bedst i test" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Bak

projekt-ønskebarn skriver:

Er der nogen der har erfaringer med en af de ovenstående barnevogne så modtages anbefalinger, kritik etc. Med glæde . Vi står og skal vælge barnevogn for første gang og lige nu står valget mellem disse to som begge har vundet "bedst i test" 

Følger lige med her Står i lidt samme situation (snart i hvert fald)

Men burde indlægget ikke være oprettet et andet sted end "Ultralydsskanninger"? "Babyudstyr" måske?

Anmeld

14. februar 2012

projekt-ønskebarn

Øhh er det oprettet der??? Ja så er det en fejl, tænke det bare var i gruppen for gravide  

Anmeld

14. februar 2012

projekt-ønskebarn

Men pyt, håber der er nogen der vil svare alligevel  

Anmeld

15. februar 2012

Troldemommi

Vi har en Odder Zip, og VI ELSKER DEN :-) Kan klart anbefales 

Monica

Anmeld

15. februar 2012

Sommersko

Ville helt klart vælge Odder.

Stort set alle dem jeg kender, som har en Emmaljunga er trætte af dem, hvorimod jeg aldrig har hørt noget negativt om Odderen.

Anmeld

15. februar 2012

Levi&LilysMor

Herhjemme har vi også en odder men det er med victory kassen, den nye model fra i år, den er rigtig flot og der er nemlig også lynlås i midten

Emmaljungaen er også en flot vogn, men odderen skulle holde bedre, det sagde damen hvert fald til os da vi skulle vælge...

Anmeld

15. februar 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak for jeres svar, det er meget givende. Vi vil genoverveje Emmaljungaen igen. Jeg synes bare at odder, virker lidt tungere og uhandy i det, end emmaljunga. Det er nok det jeg synes er minus ved Odderen? Men stellet gør den jo så også mere stabil. 

Anmeld

15. februar 2012

Dot D

Vi har Emmaljungaen, og den har været brugt rigtigt godt til to børn, jeg ville ikke vælge anderledes, hvis jeg skulle vælge i dag

Jeg sværgede også til Odder, da vi så på barnevogn, men pga at jeg havde bækkenløsning, så var der for mange trælse ting ved Odder. Jeg kunne ikke få liften af fra én side, måtte rundt om vognen, og liften var meget tung i forhold til Emmaljungaens.

Nu skal det lige siges, at vores blev købt for ca 7 år siden, så der er jo stor sansynlighed for, at Odder har lavet et andet system til at tage liften af, men jeg/vi har været enormt glade for Emmaljunga, så det er og bliver mit valg

PS. den står faktisk lige så flot som dengang, har selvfølgelig fået lidt falminger på kalechen, men ellers har den holdt sig rigtigt pæn

Anmeld

15. februar 2012

projekt-ønskebarn

Tak for dit svar også . Jeg er heller ikke særlig stor og kræfter har jeg ikke mange af så en tung vogn, ville jeg aldrig blive glad for. Vi er stadig i tvivl, så tror vi må hele runden rundt og kigge på dem og evt prøve at gå med dem osv. 

Ha´ en dejlig dag alle sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.