Erfaringer med emmaljunga Big Star supreme eller Odder zip.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

babymus77

Min første emmaljunga havde jeg for 10 år siden:-) har lige købt en igen til den bebs der kommer til sommer!! Min første barnevogn er brugt efterfølgende til to børn og den holder stadig!!! Jeg sværger klart til emmaljunga:-) Så jeg ville aldrig vælge anderledes:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

An&Jo

jeg vil sige det kommer an på hvad i går efter..

Skal den skilles af mange gange for at komme i bilen, elelr skal i med offentligt??

Odderen er ret træls at tage kassen af, da man ikke bare kan gøre det i et snuptag, du skal løsne 2 steder, og så derefter skal den kringles op af to andre holdere os..

ved emmaljungaen skal man bare trykke på to knapper og løfte op, og så er kassen af..

derudover så synes jeg at comforten er meget bedre i emmaljungas kasser, fremfor i odderens..

min mening er stadig at odder sælger så godt på grund af stellet, fordi det er med fuld ramme, og så sælger de på den der lynlås.. derudover vil jeg stadig mene at en perfekt barnevogn er en blanding af emmaljunga og odder.. emmaljungas kasse og låse system, og odders stel, så ville de i mine øjne have skabt en fantastisk barnevogn..

men emmaljungaen er bedre isoleret i bunden, og op i kanterne end odderen er..

Jeg har både haft emmaljunga og odder, og jeg er stadig ked af at jeg solgte min emmaljunga, jeg savner den rigtig meget..
Jeg har nu en odder på xdream II stellet, og jo det er en god vogn, men mine hjul taber luft konstant, og ja kassen virker bare ikke lige så comfortabel som emmaljungas..

Anmeld

15. februar 2012

132319

Jeg har haft to forskellige Emmaljunga barnevogne og har været både tilfreds og utilfreds.

Den på UniQ stel, var jeg simpelthen så træt af. Den var tung og besværlig at køre med. Virkelig dårligt affjedret.

Den jeg havde på det originale stel, var jeg vildt glad for

Hvis jeg nogensinde skal have en efternøgler, vil jeg gerne prøve en Odder, har hørt så godt om dem Dog tror jeg at det ender med en kombivogn, da de bare er så meget fiksere -Meeeen der er mange år til hvis det nogensinde skulle blive aktuelt så jeg kan jo nå at skifte mening 100 gange

Anmeld

15. februar 2012

projekt-ønskebarn

An&Jo:

Tusind tak for dit meget fine og detaljerede svar, det kan vi helt sikkert bruge. Vi tager Emmaljunga op til overvejelse igen  

Anmeld

15. februar 2012

projekt-ønskebarn

Vi overvejede også en kombivogn på et tidspunkt, men alligevel synes vi at en rigtig barnevogn virker mere stabil, så det bliver det tror jeg, selvom en kombi er smart på mange andre punkter

Anmeld

15. februar 2012

132319

projekt-ønskebarn skriver:

Vi overvejede også en kombivogn på et tidspunkt, men alligevel synes vi at en rigtig barnevogn virker mere stabil, så det bliver det tror jeg, selvom en kombi er smart på mange andre punkter

Synes nu ikke at der er forskel på stabiliteten. Den eneste forskel er størrelsen.

Anmeld

15. februar 2012

projekt-ønskebarn

Vi tager en hen dag hvor vi tager ud og ser på alt der er og prøver det, så ror jeg vi kan beslutte os derefter. Tak for dit svar

Anmeld

15. februar 2012

Chevro

Vi har været ude og se på barnevogne et par gange, og jeg tvivler ikke på at jeg vælger emmaljungaen. Jeg synes en del af odders vogne er meget fine i det, og jungaen er lidt mere offroad. Vi har hund og skal meget i både skov og på strand osv. Så jeg er slet ikke i tvivl om emmaljunga. :-)
Og jeg er helt vild med at den er så nem at få kassen af! Jeg kører meget i bil, og kommer til at skille den ad ofte - så jeg vil have den med mindst komplikationer :-)

Anmeld

15. februar 2012

projekt-ønskebarn

Det tror jeg du har helt ret i, det skal også med i vores overvejelser da vi også har hund og gerne vil på strand osv med den. Tak for den info også  

Anmeld

15. februar 2012

Kay

vi har købt en odder zip... kan rigtig godt li odders design... og så har vi brug for at den kan blive ret lille... da vi har en fiat punto

jeg tænkte meget på hvordan kundeservisen var fra de forskellige... og hvor langt vores vogn skulle hvis vi skulle være så uheldige at havde den repereret...

emmajunga er fra sverige og der bruger de grus istedet for vejsalt så kan den holde til en dansk vinter... det tænkte jeg lidt over... men i sidste ende blev det odder fordi den kunne være i bilen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.