jeg vil sige det kommer an på hvad i går efter..

Skal den skilles af mange gange for at komme i bilen, elelr skal i med offentligt??
Odderen er ret træls at tage kassen af, da man ikke bare kan gøre det i et snuptag, du skal løsne 2 steder, og så derefter skal den kringles op af to andre holdere os..
ved emmaljungaen skal man bare trykke på to knapper og løfte op, og så er kassen af..
derudover så synes jeg at comforten er meget bedre i emmaljungas kasser, fremfor i odderens..
min mening er stadig at odder sælger så godt på grund af stellet, fordi det er med fuld ramme, og så sælger de på den der lynlås.. derudover vil jeg stadig mene at en perfekt barnevogn er en blanding af emmaljunga og odder.. emmaljungas kasse og låse system, og odders stel, så ville de i mine øjne have skabt en fantastisk barnevogn..
men emmaljungaen er bedre isoleret i bunden, og op i kanterne end odderen er..
Jeg har både haft emmaljunga og odder, og jeg er stadig ked af at jeg solgte min emmaljunga, jeg savner den rigtig meget..
Jeg har nu en odder på xdream II stellet, og jo det er en god vogn, men mine hjul taber luft konstant, og ja kassen virker bare ikke lige så comfortabel som emmaljungas..
Anmeld