vendingsforsøg mislykkes - nu ks, erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Babydreams

4kløver skriver:

Her blev jeg scannet 30 min før jeg skulle ha ks.. synes ikke det var sjov havde meget ondt bagefter. Om min efter veer gjorde mere ondt ind når jeg føder.

Mange tak for dit svar

Det er dejligt at høre fra nogle forskellige hvordan man har oplevet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Tulle28

RikkeRasmussen skriver:

Vores dreng ligger også i sædestilling, også derfor jeg skal have pks, men fik du også af vide, at hvis barnet vendte sig, så ville du blive sendt hjem igen?

Det er nemlig det jeg "frygter", forståes på den måde, at når man nu har sat sig fast på at den dato får jeg guldet i armene, og man så ikke får, tror simpelthen jeg vil bryde sammen..

Også fordi jeg havde meget svært ved at forstå, at jeg skulle have ks, men nu har jeg bare indstillet mig på det mentalt, at jeg tror jeg vilhave svært ved at indstille mig på noget nyt igen..

Nej da hun ikke havde vendt sig ved sidste scanning, fik vi en tid til PKS uden yderligere undersøgelser. Kan godt forstå du er lidt frustreret, det er da heller ikke sjovt at gå der i uvished:-(

Anmeld

14. februar 2012

Skouboe

RikkeRasmussen skriver:

Vores dreng ligger også i sædestilling, også derfor jeg skal have pks, men fik du også af vide, at hvis barnet vendte sig, så ville du blive sendt hjem igen?

Det er nemlig det jeg "frygter", forståes på den måde, at når man nu har sat sig fast på at den dato får jeg guldet i armene, og man så ikke får, tror simpelthen jeg vil bryde sammen..

Også fordi jeg havde meget svært ved at forstå, at jeg skulle have ks, men nu har jeg bare indstillet mig på det mentalt, at jeg tror jeg vilhave svært ved at indstille mig på noget nyt igen..

Jeg fik PKS med nummer 2 pga. sædestilling og jeg fik også at vide at jeg ville blive scannet inden PKS'et og hvis hun havde vendt sig, ville jeg blive sendt hjem.

Anmeld

14. februar 2012

Babydreams

Tulle28 skriver:

Nej da hun ikke havde vendt sig ved sidste scanning, fik vi en tid til PKS uden yderligere undersøgelser. Kan godt forstå du er lidt frustreret, det er da heller ikke sjovt at gå der i uvished:-(

Vi har nemlig fået en dato til det pks, men skal til en undersøgelse 2 dage inden også..

Det er bare super frustrerende at jeg ikke ved om det bliver til noget eller ikke gør, jeg er først 100% sikker på at jeg får ham i mine arme, når det "skærer" mig op..

Altså, må fortælle min JM i morgen omkring hvordan jeg har det med det!

Anmeld

14. februar 2012

Babydreams

Skouboe skriver:

VÆTA

Jeg fik PKS med nummer 2 pga. sædestilling og jeg fik også at vide at jeg ville blive scannet inden PKS'et og hvis hun havde vendt sig, ville jeg blive sendt hjem.

Tak for svaret

Og din datter havde så ikke vendt sig?

Syntes du ikke at det var super frustrerende at gå i den uvished, at du egentlig ikke vidste hvad det endte med?

Anmeld

14. februar 2012

Ka+Ma=Be

RikkeRasmussen skriver:

Jeg har bare fået af vide, at de scanner mig inden jeg kommer ned på operationsbordet, og hvis han der har vendt sig, så sender de mig hjem igen! Og syntes bare det er en træls tanke

Jeg er idag 37+0 og han blev skønnet til 3300 i sidste uge, så han bliver heller ikke en af de mindste babyer

Må snakke med min JM i morgen, om hvordan jeg har det med det, og se om hun måske har noget fornuftigt at sige om det

Mange tak for dit svar

Det kommer nok an på hospitalet så 

På Hvidovre hospital gjorde de det i hvert fald klart, at man selv bestemte, hvad man ønskede, hvis barnet havde vent sig.

Jeg skulle også have været scannet inden jeg kom på operationsbordet, men det havde de sq glemt! Så da jeg sagde, at jeg ikke var blevet scannet, spurgte de om jeg ønskede det. Der blev kæresten og jeg så enige om, at nu hvor vi så langt, at det var ligemeget. Og jeg vidste at han ikke havde vent sig - han lå på præcis samme måde, som da jeg blev scannet sidst

Håber du får det som du ønsker 

Anmeld

14. februar 2012

Skouboe

RikkeRasmussen skriver:

Tak for svaret

Og din datter havde så ikke vendt sig?

Syntes du ikke at det var super frustrerende at gå i den uvished, at du egentlig ikke vidste hvad det endte med?

Nej, hun havde ikke vendt sig.

Jo, jeg synes ikke det var en rar besked, men mit tilfælde var lidt specielt så jeg var ikke i tvivl om at jeg ville få PKS uanset om hun vendte sig eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.