vendingsforsøg mislykkes - nu ks, erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.206 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Babydreams

Ja som overskriften siger, var jeg til vendingsforsøg igår, men det lykkedes ikke, og har derfor fået tid til ks..

Har jo fået af vide at hvis barnet vender sig, bliver ks aflyst, og man skal vente på fødslen går igang..

Jeg tænker lidt, at selvfølgelig vil det bedste være at føde selv, men jeg tror også bare jeg ville blive så skuffet hvis jeg får af vide, at han har vend sig, fordi man har sat sig op på at den dag, der kommer ens vidunder..

Vendte dit barn sig, eller fik du dit ks?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

RikkeRasmussen skriver:

Ja som overskriften siger, var jeg til vendingsforsøg igår, men det lykkedes ikke, og har derfor fået tid til ks..

Har jo fået af vide at hvis barnet vender sig, bliver ks aflyst, og man skal vente på fødslen går igang..

Jeg tænker lidt, at selvfølgelig vil det bedste være at føde selv, men jeg tror også bare jeg ville blive så skuffet hvis jeg får af vide, at han har vend sig, fordi man har sat sig op på at den dag, der kommer ens vidunder..

Fik selv pks pga han lå på tværs og ikke ville vendes.

Men blev spurgt om vi ville have pks uanset om han havde vent sig - eller det skulle aflyses og vi ville skulle vente på selv at gå i fødsel.

Vi valgte pks uanset om han havde vendt sig eller ej. Det havde han jo så heller ikke.

Skal også have pks denne gang.

Anmeld

14. februar 2012

A.n.onym.

Jeg fik to vendingsforsøg med min dreng, og fik PKS. dog var jeg planlagt til den 13.4.2010 men da vandet gik 8.4.2010 kom han alligevel lidt før.

Jeg må indrømme at det var dejligt nemt med PKS - ved godt at det for nogle er lidt fy! at sige, men det der med at man ikke skulle have ødelagt sine nedre dele, og man ikke skulle have de vildeste veer - ja det var okay for mig :-)

Jeg håber - lige meget om dit barn vender sig og at du så ender med at føde normalt eller at det (sandsynligvis) ender med KS, ender med at have det godt med forløbet - held og lykke med din fødsel - og med dit lille vidunder.

Anmeld

14. februar 2012

Babydreams

Mor til Frederic skriver:

Fik selv pks pga han lå på tværs og ikke ville vendes.

Men blev spurgt om vi ville have pks uanset om han havde vent sig - eller det skulle aflyses og vi ville skulle vente på selv at gå i fødsel.

Vi valgte pks uanset om han havde vendt sig eller ej. Det havde han jo så heller ikke.

Skal også have pks denne gang.

Det har jeg slet ikke fået af vide, jeg fik bare af vide, at hvis han har vend sig, ja så bliver du sendt hjem igen! Og det syntes jeg da egentlig er en anelse "surt" ..

Skal til min egen JM i morgen, så må simpelthen lige spørge hende om de ikke kan lade sig gøre at jeg får det lige meget i hvad!

Tak for dit svar

Anmeld

14. februar 2012

Ka+Ma=Be

RikkeRasmussen skriver:

Jeg kan udemærket godt følge dine tanker og du er heldigvis ikke tvunget til at vente.

Jeg ville nu gerne have født naturligt, men Benjamin vendte sig ikke, så der var ikke så meget at gøre (han var en stor basse på 4330 da han kom ud 5 dage før termin).

Men jeg havde stadig de samme tanker som dig - da jeg lå på operationsbordet og de spurgte om jeg ville scannes, takkede vi nej Vi ville have ham med hjem

Anmeld

14. februar 2012

Babydreams

Xeniakaas skriver:

VJeg fik to vendingsforsøg med min dreng, og fik PKS. dog var jeg planlagt til den 13.4.2010 men da vandet gik 8.4.2010 kom han alligevel lidt før.

Jeg må indrømme at det var dejligt nemt med PKS - ved godt at det for nogle er lidt fy! at sige, men det der med at man ikke skulle have ødelagt sine nedre dele, og man ikke skulle have de vildeste veer - ja det var okay for mig :-)

Jeg håber - lige meget om dit barn vender sig og at du så ender med at føde normalt eller at det (sandsynligvis) ender med KS, ender med at have det godt med forløbet - held og lykke med din fødsel - og med dit lille vidunder.

Vi prøvede også to gange, men han ville bare blive liggende

Ja, som du siger er der nok nogle der mener at det er fy, at man ønsker sig ks, men det gør absolut heller ikke mig noget at jeg skal have det!

Også derfor jeg tænker det er lidt øv, at hvis han har vendt sig, så skal jeg bare hjem igen!

Vil jo gerne have ham i næste uge, hvor jeg har fået tiden

Mange tak for dit svar

Anmeld

14. februar 2012

A.n.onym.

RikkeRasmussen skriver:

Vi prøvede også to gange, men han ville bare blive liggende

Ja, som du siger er der nok nogle der mener at det er fy, at man ønsker sig ks, men det gør absolut heller ikke mig noget at jeg skal have det!

Også derfor jeg tænker det er lidt øv, at hvis han har vendt sig, så skal jeg bare hjem igen!

Vil jo gerne have ham i næste uge, hvor jeg har fået tiden

Mange tak for dit svar

Er det ikke bare at sige til dem at de skal give dig PKS lige meget hvad? Ville på en måde også blive skuffet hvis det var mig :-)

Held og lykke med din lille dreng - har i fundet et navn?

Anmeld

14. februar 2012

Babydreams

Katte87 skriver:

Jeg kan udemærket godt følge dine tanker og du er heldigvis ikke tvunget til at vente.

Jeg ville nu gerne have født naturligt, men Benjamin vendte sig ikke, så der var ikke så meget at gøre (han var en stor basse på 4330 da han kom ud 5 dage før termin).

Men jeg havde stadig de samme tanker som dig - da jeg lå på operationsbordet og de spurgte om jeg ville scannes, takkede vi nej Vi ville have ham med hjem

Jeg har bare fået af vide, at de scanner mig inden jeg kommer ned på operationsbordet, og hvis han der har vendt sig, så sender de mig hjem igen! Og syntes bare det er en træls tanke

Jeg er idag 37+0 og han blev skønnet til 3300 i sidste uge, så han bliver heller ikke en af de mindste babyer

Må snakke med min JM i morgen, om hvordan jeg har det med det, og se om hun måske har noget fornuftigt at sige om det

Mange tak for dit svar

Anmeld

14. februar 2012

Babydreams

Xeniakaas skriver:

Er det ikke bare at sige til dem at de skal give dig PKS lige meget hvad? Ville på en måde også blive skuffet hvis det var mig :-)

Held og lykke med din lille dreng - har i fundet et navn?

Jo måske jeg skal prøve at sige det, nu skal jeg føde på viborg sygehus, og har bare indtrykket af at de helst vil at man føder selv.

Igår sagde lægen også, du kan jo også bare føde ham med numsen først, og sagde pænt nej tak til det!!

Ja han skal hedde Lucas, og vi glæder os så meget til at få ham i vores arme

Anmeld

14. februar 2012

A.n.onym.

RikkeRasmussen skriver:

Jo måske jeg skal prøve at sige det, nu skal jeg føde på viborg sygehus, og har bare indtrykket af at de helst vil at man føder selv.

Igår sagde lægen også, du kan jo også bare føde ham med numsen først, og sagde pænt nej tak til det!!

Ja han skal hedde Lucas, og vi glæder os så meget til at få ham i vores arme

Nu er det jo dig der har ret til at bestemme over din egen krop, så synes da du skal sige det - hvis du er besluttet.

Ihh hvor det bliver godt for jer at få jeres prins i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.