Tulle28 skriver:
T
Hvorfor det hvis jeg må spørge? Jeg er nemlig gravid med nr 2 og kan selv vælge (selvfølgelig under forudsætning af at barnet ligger rigtigt denne gang). Men det er måske forskelligt fra sygehus til sygehus?TS: jeg fik PKS pga. sædestilling og det var en rigtig god oplevelse, selvom jeg var SÅ skuffet over at gå glip af at føde selv. Jeg vil gerne føde selv her 2. gang, men må da indrømme at jeg indimellem overvejer at få PKS igen:-) Der var en dejlig afslappet stemning på stuen og alt foregik i roligt tempo. Bagefter var jeg hurtigt på benene igen og har fået et rigtig fint ar. Kan virkelig varmt anbefale det (når det nu ikke kan være anderledes). Held og lykke:-)
Vores dreng ligger også i sædestilling, også derfor jeg skal have pks, men fik du også af vide, at hvis barnet vendte sig, så ville du blive sendt hjem igen?
Det er nemlig det jeg "frygter", forståes på den måde, at når man nu har sat sig fast på at den dato får jeg guldet i armene, og man så ikke får, tror simpelthen jeg vil bryde sammen..
Også fordi jeg havde meget svært ved at forstå, at jeg skulle have ks, men nu har jeg bare indstillet mig på det mentalt, at jeg tror jeg vilhave svært ved at indstille mig på noget nyt igen..
Anmeld