vendingsforsøg mislykkes - nu ks, erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Babydreams

Xeniakaas skriver:

Nu er det jo dig der har ret til at bestemme over din egen krop, så synes da du skal sige det - hvis du er besluttet.

Ihh hvor det bliver godt for jer at få jeres prins i armene

Ja, og lige nu er jeg bare besluttet på det ks, også fordi jeg mentalt har indstillet mig på at det er den måde han skal komme til verden på!

Ja det bliver bare så dejligt, endelig at kunne se en ende på graviditeten,syntes den har været noget hård de sidste 14 dage! Også endelig få lov til at se det vidunder man har båret på i 9 mdr. under sit hjerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

RikkeRasmussen skriver:

Det har jeg slet ikke fået af vide, jeg fik bare af vide, at hvis han har vend sig, ja så bliver du sendt hjem igen! Og det syntes jeg da egentlig er en anelse "surt" ..

Skal til min egen JM i morgen, så må simpelthen lige spørge hende om de ikke kan lade sig gøre at jeg får det lige meget i hvad!

Tak for dit svar

Hm. det lyder mystisk...

Men igen her tjekked de faktisk heller ikke om han havde vendt sig, først på vej ind på op stuen at hende jm kigged i journal og lige hurtigt mærked på maven...

Anmeld

14. februar 2012

Babydreams

Mor til Frederic skriver:

Hm. det lyder mystisk...

Men igen her tjekked de faktisk heller ikke om han havde vendt sig, først på vej ind på op stuen at hende jm kigged i journal og lige hurtigt mærked på maven...

Håber også bare at de bare siger at jeg får det ks.

Men har også fået sådan en folder hvor der står, at man bliver sendt hjem igen hvis barnet har vendt sig, eller det skal man forberede sig på..

Anmeld

14. februar 2012

RikkeRasmussen skriver:

Håber også bare at de bare siger at jeg får det ks.

Men har også fået sådan en folder hvor der står, at man bliver sendt hjem igen hvis barnet har vendt sig, eller det skal man forberede sig på..

Ja en del er nok ændret siden vi fik frederic i sep '08... Vi nåed slet ikke at få en folder med hjem (måske den slet ikke fandtes dengang), men var til noget info møde ang pks.

Her råder alle de fagfolk vi er tilknyttet at hun kommer ud via pks uanset hvordan hun ligger. Og det skulle gerne falde på plads her i marts hvor den står på special læge igen.

Anmeld

14. februar 2012

Babydreams

Ja en del er nok ændret siden vi fik frederic i sep '08... Vi nåed slet ikke at få en folder med hjem (måske den slet ikke fandtes dengang), men var til noget info møde ang pks.

Her råder alle de fagfolk vi er tilknyttet at hun kommer ud via pks uanset hvordan hun ligger. Og det skulle gerne falde på plads her i marts hvor den står på special læge igen.

Vi skal også til noget info møde omkring det på tirsdag, så det bliver spændende at se, hvad de kommer til at sige der

Anmeld

14. februar 2012

Tulle28

Hvorfor det hvis jeg må spørge? Jeg er nemlig gravid med nr 2 og kan selv vælge (selvfølgelig under forudsætning af at barnet ligger rigtigt denne gang). Men det er måske forskelligt fra sygehus til sygehus?TS: jeg fik PKS pga. sædestilling og det var en rigtig god oplevelse, selvom jeg var SÅ skuffet over at gå glip af at føde selv. Jeg vil gerne føde selv her 2. gang, men må da indrømme at jeg indimellem overvejer at få PKS igen:-) Der var en dejlig afslappet stemning på stuen og alt foregik i roligt tempo. Bagefter var jeg hurtigt på benene igen og har fået et rigtig fint ar. Kan virkelig varmt anbefale det (når det nu ikke kan være anderledes). Held og lykke:-)

Anmeld

14. februar 2012

4kløver

Her blev jeg scannet 30 min før jeg skulle ha ks.. synes ikke det var sjov havde meget ondt bagefter. Om min efter veer gjorde mere ondt ind når jeg føder.

Anmeld

14. februar 2012

Tulle28 skriver:

Hvorfor det hvis jeg må spørge? Jeg er nemlig gravid med nr 2 og kan selv vælge (selvfølgelig under forudsætning af at barnet ligger rigtigt denne gang). Men det er måske forskelligt fra sygehus til sygehus?TS: jeg fik PKS pga. sædestilling og det var en rigtig god oplevelse, selvom jeg var SÅ skuffet over at gå glip af at føde selv. Jeg vil gerne føde selv her 2. gang, men må da indrømme at jeg indimellem overvejer at få PKS igen:-) Der var en dejlig afslappet stemning på stuen og alt foregik i roligt tempo. Bagefter var jeg hurtigt på benene igen og har fået et rigtig fint ar. Kan virkelig varmt anbefale det (når det nu ikke kan være anderledes). Held og lykke:-)

Den vil ikke lige kopi'ere mine tråde herind...

Men kig under min profil - opretted tråde og læs; 2.lægebseøg og smidt masken hos lægen. 'en lille update herfra' hvor jeg også fortæller om det...

Anmeld

14. februar 2012

Tulle28

Den vil ikke lige kopi'ere mine tråde herind...

Men kig under min profil - opretted tråde og læs; 2.lægebseøg og smidt masken hos lægen. 'en lille update herfra' hvor jeg også fortæller om det...

Det vil jeg gøre:-)

Anmeld

14. februar 2012

Babydreams

Tulle28 skriver:

T

Vores dreng ligger også i sædestilling, også derfor jeg skal have pks, men fik du også af vide, at hvis barnet vendte sig, så ville du blive sendt hjem igen?

Det er nemlig det jeg "frygter", forståes på den måde, at når man nu har sat sig fast på at den dato får jeg guldet i armene, og man så ikke får, tror simpelthen jeg vil bryde sammen..

Også fordi jeg havde meget svært ved at forstå, at jeg skulle have ks, men nu har jeg bare indstillet mig på det mentalt, at jeg tror jeg vilhave svært ved at indstille mig på noget nyt igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.