Mavebillede uge 23+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

MissBee

pemiro skriver:

Åh skal du have tvillinger... Det var da godt nok stort.. Det har jeg altid ønsket mig hehe... 

Kender du køn på dem endnu?

Jeps  det blive 2 enæggede drenge som jeg glæder mig ufatteligt eget til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

pemiro

MissBee skriver:

Jeps  det blive 2 enæggede drenge som jeg glæder mig ufatteligt eget til

Ej hvor fedt! Det bliver da sjovt at følge dem gennem deres liv.. Tillykke med det

Anmeld

18. februar 2012

M&R

Har også tage 8 kilo på og er ik så glad for det.... frygter virkelig at de ikk er til at komme af med igen,,,, og syntes ikke at jeg har overspist så forstår bare slet ikke hvor alle de kilo kommer fra... men nsådan skal det jo nok være... hvor er i fine piger...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2012

pemiro

M&R skriver:

Har også tage 8 kilo på og er ik så glad for det.... frygter virkelig at de ikk er til at komme af med igen,,,, og syntes ikke at jeg har overspist så forstår bare slet ikke hvor alle de kilo kommer fra... men nsådan skal det jo nok være... hvor er i fine piger...

Jeg forstår heller ikke hvor mine kommer fra.. Har spist som jeg plejer, plus et lille ekstra mellemmåltid.. Så forstår det heller ikke.. Det er næsten som om jeg tar et halvt kilo på bare ed at spise et æble føles hvert fald sådan..

Hvor er du fin på dit billede

Anmeld

18. februar 2012

TrineMine86

M&R skriver:

Hvor er du smuk søde 

glæder mig til at se dig lige om lidt

Anmeld

27. februar 2012

M&R

pemiro skriver:

Jeg forstår heller ikke hvor mine kommer fra.. Har spist som jeg plejer, plus et lille ekstra mellemmåltid.. Så forstår det heller ikke.. Det er næsten som om jeg tar et halvt kilo på bare ed at spise et æble føles hvert fald sådan..

Hvor er du fin på dit billede

sådan har jeg det os.... det er frygteligt, men har været ved læge idag og hun sagde til migat hvis man tager meget på hurtigt så kommer det os hurtigt af... så det satser jeg på at tro på... med måde selvfølgelig he he skøn læge jeg har mig der

tusind tak skal du have, har stået model for en fotograf... så det er lidt sjovt at se sig selv sådan....

Anmeld

27. februar 2012

M&R

TrineMine86 skriver:

Hvor er du smuk søde 

glæder mig til at se dig lige om lidt

du er skøn min skat..... nu er jeg blevet sygemeldt-.... ;(

Anmeld

27. februar 2012

TrineMine86

M&R skriver:

du er skøn min skat..... nu er jeg blevet sygemeldt-.... ;(

var det bækkenløsning? jeg synes det er godt for dig, selvom det er hårdt at indse, så er arbejdet altså ikke det værd, når man har så store smerter efter en arbejdsdag..

Anmeld

28. februar 2012

M&R

TrineMine86 skriver:

var det bækkenløsning? jeg synes det er godt for dig, selvom det er hårdt at indse, så er arbejdet altså ikke det værd, når man har så store smerter efter en arbejdsdag..

Ja det er det nemlig og det er kun blevet meget værre den sidste uge så har næsten ikke kunne gå... Så du har helt ret tager en sygemelding frem for en kørestol selvom det er meget svært at indse for mig..... men nu er jeg lidt lettet:-)

Anmeld

7. marts 2012

LotusCPH

23+2 - SUPER flotte maver I alle har :0) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.