Mavebillede uge 23+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Fordi jeg ved Blyp vender ned af med benene, og det hopper i hele maven

Og de kunne se igår, til scanning, at Blyp havde hikke, og det føltes lige sådan

Heh hvor fedt..

Hvorfor blev du scannet igår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Heh hvor fedt..

Hvorfor blev du scannet igår?

Fordi jeg fik de plukveer med smerter

for at se om det hele var i orden

Anmeld

15. februar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Fordi jeg fik de plukveer med smerter

for at se om det hele var i orden

Ahh okay.. Godt at der bliver taget hånd om jer så og lækkert lige at få lov at se den lille igen

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ahh okay.. Godt at der bliver taget hånd om jer så og lækkert lige at få lov at se den lille igen

ja det er bare lækkert

Anmeld

16. februar 2012

MissBee

pemiro skriver:

Hej alle vordende mødre

Synes lige jeg ville smide et billede ind af min store smukke mavse

Vægten siger nu +8 kg, men næsten det hele sidder heldigvis på maven..

Er der andre der vil dele deres mavsebilleder?

Og har i det godt i jeres graviditet endnu?

Hvor meget måler din mave rundt om?

Min vægt siger plus 7kg og jeg måler allerede 98cm  og bortset lige fra vand i ben, fødder og hænder sidder kiloene på maven

Anmeld

16. februar 2012

pemiro

MissBee skriver:

Hvor meget måler din mave rundt om?

Min vægt siger plus 7kg og jeg måler allerede 98cm  og bortset lige fra vand i ben, fødder og hænder sidder kiloene på maven

StArtede med at måle 68 cm rundt om maven.. Der lige ved hofterne.. Der måler jeg nu 98 ligesom dig.. Så det er godt nok gået hurtigt med at blive 30 cm "tykkere" hehe.. Har heldigvis intet vand u kroppen endnu, af hvad jeg ved.. Det hele sidder lige på maven, og så lidt fordelt på hele kroppen.. Men det er fordelt over det hele så man ikke kan se det er SÅ mange kilo

Anmeld

16. februar 2012

MissBee

pemiro skriver:

StArtede med at måle 68 cm rundt om maven.. Der lige ved hofterne.. Der måler jeg nu 98 ligesom dig.. Så det er godt nok gået hurtigt med at blive 30 cm "tykkere" hehe.. Har heldigvis intet vand u kroppen endnu, af hvad jeg ved.. Det hele sidder lige på maven, og så lidt fordelt på hele kroppen.. Men det er fordelt over det hele så man ikke kan se det er SÅ mange kilo

ja det er vildt det går så hurtigt!!

og er meget taknemmelig for at man ikke kan se det i mit ansigt ud over lidthormon udbrud hist og her..

Anmeld

16. februar 2012

pemiro

MissBee skriver:

ja det er vildt det går så hurtigt!!

og er meget taknemmelig for at man ikke kan se det i mit ansigt ud over lidthormon udbrud hist og her..

Ja! Det samme her... Og jeg er så heldig at jeg skal have en dreng, og at jeg så har fået den perfekte drengemavse.. For jeg har stadig min talje både forfra og bagfra, så det er kun fra siden man kan se jeg er gravid

Har dog endnu ingen problem med hud/udslet, udover knas tør hud efter bad..   For at det holder hele vejen

Anmeld

16. februar 2012

MissBee

pemiro skriver:

Ja! Det samme her... Og jeg er så heldig at jeg skal have en dreng, og at jeg så har fået den perfekte drengemavse.. For jeg har stadig min talje både forfra og bagfra, så det er kun fra siden man kan se jeg er gravid

Har dog endnu ingen problem med hud/udslet, udover knas tør hud efter bad..   For at det holder hele vejen

bagfra kan man kun se jeg er gravid fordi mit bækken har givet sig og er blevet bredere... men et er kun kæresten der lægger mærke til det  min hud er også HELT tør overalt og det er selvom jeg bruge mave/barn creme og mandelolie 

Da jeg venter tvillinger kan man kun lige ane min talje forfra

Anmeld

16. februar 2012

pemiro

MissBee skriver:

bagfra kan man kun se jeg er gravid fordi mit bækken har givet sig og er blevet bredere... men et er kun kæresten der lægger mærke til det  min hud er også HELT tør overalt og det er selvom jeg bruge mave/barn creme og mandelolie 

Da jeg venter tvillinger kan man kun lige ane min talje forfra

Åh skal du have tvillinger... Det var da godt nok stort.. Det har jeg altid ønsket mig hehe... 

Kender du køn på dem endnu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.