Mavebillede uge 23+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

pemiro

eliasogmor skriver:

sikke en fin mave,....

Tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Nattøs

pemiro skriver:

Tak  

ihhh jeg vil da også være med skal bare lige have fundet ud af at sætte billeder her ind

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Jo det er de skam men ikke så meget at jeg tror det tæller et kg i sig selv... Sys bar 8 er maaaange kg allereDe.. Håber de forsvinder lige så hurtigt som de kom

Puha var lige på vægten i morges, så jeg er faktisk på min start vægt (tabte jo 6 kg)
jeg er bare bange for at tage rigtig meget på :/ har været overvægtig før, så hader at se vægten stiger

Anmeld

15. februar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Puha var lige på vægten i morges, så jeg er faktisk på min start vægt (tabte jo 6 kg)
jeg er bare bange for at tage rigtig meget på :/ har været overvægtig før, så hader at se vægten stiger

Jeg har haft det stik modsat.. Har haft svært ved at holde vægten, og har måtte spise meget for at den blev der.. Så det er vildt underligt for mig bare sådan lige at begynde og tage på.. Føler alt sætter sig, selv et æble hehe.. Men hva faen, kan mærke lillemanden hygger sig derinde, og det er det der betyder noget for mig <3

Anmeld

15. februar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Fiklige sendt for hurtigt

Kan godt forstå man bekymre sig, hvis man før har været overvægtig, for så ved man jo ligesom at man måske hurtigt kan gå hen og blive det igen, og at der så er meget hårdt arbejde i at komme ned hvor man gerne vil igen.. Håber ikke det bliver et problem for dig med kiloerne 

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Fiklige sendt for hurtigt

Kan godt forstå man bekymre sig, hvis man før har været overvægtig, for så ved man jo ligesom at man måske hurtigt kan gå hen og blive det igen, og at der så er meget hårdt arbejde i at komme ned hvor man gerne vil igen.. Håber ikke det bliver et problem for dig med kiloerne 

håber jeg heller ikke, men som du siger, at mærke den bette hopper rundt og er glad, det er det der betyder noget  

Anmeld

15. februar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

håber jeg heller ikke, men som du siger, at mærke den bette hopper rundt og er glad, det er det der betyder noget  

Lige præcis.. Det er SÅ fantastisk!!!

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Lige præcis.. Det er SÅ fantastisk!!!

Lille Blyp har hikke lige nu det hopper i hele maven kan faktisk se den udenpå maven

Anmeld

15. februar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Lille Blyp har hikke lige nu det hopper i hele maven kan faktisk se den udenpå maven

Ej hvor sjovt.... Hvordan ved du den har hikke?

JEg er også begyndt at kunne se ham udenpå... Det ser ret sjovt ud, når han ligger sig i den ene side og maven så bliver MEGET skæv hehe

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ej hvor sjovt.... Hvordan ved du den har hikke?

JEg er også begyndt at kunne se ham udenpå... Det ser ret sjovt ud, når han ligger sig i den ene side og maven så bliver MEGET skæv hehe

Fordi jeg ved Blyp vender ned af med benene, og det hopper i hele maven

Og de kunne se igår, til scanning, at Blyp havde hikke, og det føltes lige sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.