Jeg kan slet ikke fatte det :D ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

malo

MissTas skriver:

Ja, har nu nået min terminsuge .. og hvor er det bare vildt at tænke på .. en smule uvirkeligt når man i juni stod med en positiv test i hånden og nu er det bare nu og 9 mrd er gået WOW..

Men glæder mig virkelig til at vores lille pige kommer til verden.. om det bliver inden termin eller om jeg ender i igangsættelse på tirsdag.. det vil tiden vise, MEN JEG GLÆDER MIG

Den hårde graviditet er for alvor til at se en ende på nu

Et lille glædes indlæg fra mig 39+0

Dejligt med et glædesindlæg. Du ønskes alt mulig held og lykke med den forestående fødsel, hvornår det end bliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

MissTas

babymus77 skriver:

Ikke andet end alm plukveer;-)

så er der da håb forude smil ... har nemlig også kun plukveer.. ellers ingen tegn..

Anmeld

14. februar 2012

MissTas

malo skriver:

Dejligt med et glædesindlæg. Du ønskes alt mulig held og lykke med den forestående fødsel, hvornår det end bliver

tusind tak skal du have.. det bliver hvert fald indenfor en uge så det er lige om hjørnet smil ..

Anmeld

14. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MissTas skriver:

jamen min kløe er blevet værre .. får svar på mine blodprøver i dag om hvordan mine tal ligger.. så må vi se om de er steget og i så fald hvor meget .. er de steget voldsomt sætter de mig i gang i denne uge, ellers bliver det stadig først på tirsdag.. så vi må se.. men kløen er godtnok ulidelig :/

Det er godt nok træls for dig! men ja så er der jo ik andet for end at vente. Vh stine

Anmeld

14. februar 2012

MissTas

StineW79 skriver:

Det er godt nok træls for dig! men ja så er der jo ik andet for end at vente. Vh stine

nej, det er der ikke.. må holde ud ..

øv nu kom svaret på mine prøver.. og de er steget voldsomt, så skal på fødegangen i dag ØV ..

Anmeld

14. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MissTas skriver:

nej, det er der ikke.. må holde ud ..

øv nu kom svaret på mine prøver.. og de er steget voldsomt, så skal på fødegangen i dag ØV ..

Øv Øv det er godt nok ik sjovt. Men så krydser jeg finger for at i snart får jeres bette ud til jer! Held og lykke med det hele. Vh stine

Anmeld

15. februar 2012

Timmner

Jeg havde det på samme måde. Og nu har jeg min dreng i armene hele og lykke ..

Anmeld

15. februar 2012

AnnaK89

Åhh det er en dejlig følelse, at have 

Snart har du din prinsesse i armene 

Føler virkelig heller ikke, at det er 4 mdr siden jeg testede positiv - tiden går bare så stærkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.