Jeg kan slet ikke fatte det :D ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

MissTas

babymus77 skriver:

Er sikker på prinsessen kommer af sig selv:-) Når hun nu lige synes ;-)) Jeg er kun i 17+0 og synes der er så lang tid til!!! Glæder mig bare til at den murren bliver til rigtige spark fra min bettemus:-)) Rigtig god arb lyst giv den GAZ;-)

så skal jeg bare føde indenfor de næste 6 dage, men muligheden er der da helt sikkert, så må bare krydse

kan jeg godt forstå du glæder dig til.. det er virkelig også en så fantastisk følelse.. det gør bare graviditeten en tand dejligere når man kan mærke de små fødder og hænder rumsterer i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

B&J

MissTas skriver:

ja, bare det at man pludselig får en helt ny titel, det er næsten uvirkeligt.. men hvor bliver det bare det bedste nogensinde at kunne kalde sig for, MOR

jaaaa det er så dejligt..

Anmeld

14. februar 2012

babymus77

MissTas skriver:

så skal jeg bare føde indenfor de næste 6 dage, men muligheden er der da helt sikkert, så må bare krydse

kan jeg godt forstå du glæder dig til.. det er virkelig også en så fantastisk følelse.. det gør bare graviditeten en tand dejligere når man kan mærke de små fødder og hænder rumsterer i maven

Ved begge mine fødsler var der ikke optakt!!! Den første gik vandet, og den sidste slimprop og begge gange veer lige efter:-) Så hun kan sagtens nå at komme selv;-) Jaa glæder mig til det bliver rigtige spark... Gad vide hvor længe der går??

Anmeld

14. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha jamen så bliver det jo spændene hvornår den bette kommer! Hvordan går det med din kløe?? Vh stine

Anmeld

14. februar 2012

MissTas

babymus77 skriver:

Ved begge mine fødsler var der ikke optakt!!! Den første gik vandet, og den sidste slimprop og begge gange veer lige efter:-) Så hun kan sagtens nå at komme selv;-) Jaa glæder mig til det bliver rigtige spark... Gad vide hvor længe der går??

jamen håber at min fødsel går i gang med vandafgang, for så er man da ikke i tvivl om at fødslen er i gang .. smil.. men ja, det kan sagtens nå at ske af sig selv endnu ..

du havde ingen tegn til fødsel før vandet gik eller før slimproppen gik så ?

Anmeld

14. februar 2012

MissTas

StineW79 skriver:

Uha jamen så bliver det jo spændene hvornår den bette kommer! Hvordan går det med din kløe?? Vh stine

jamen min kløe er blevet værre .. får svar på mine blodprøver i dag om hvordan mine tal ligger.. så må vi se om de er steget og i så fald hvor meget .. er de steget voldsomt sætter de mig i gang i denne uge, ellers bliver det stadig først på tirsdag.. så vi må se.. men kløen er godtnok ulidelig :/

Anmeld

14. februar 2012

babymus77

MissTas skriver:

jamen håber at min fødsel går i gang med vandafgang, for så er man da ikke i tvivl om at fødslen er i gang .. smil.. men ja, det kan sagtens nå at ske af sig selv endnu ..

du havde ingen tegn til fødsel før vandet gik eller før slimproppen gik så ?

Ikke andet end alm plukveer;-)

Anmeld

14. februar 2012

projekt-ønskebarn

Held og lykke med det hele, vi glæder os til at se billeder af prinsessen  

Anmeld

14. februar 2012

JH12

Det må være SKØNT !

Ønsker dig en rigtig god Fødsel

Anmeld

14. februar 2012

NNL

Stort tillykke med at du har nået terminsugen Og ikke mindst med at du meget snart bliver mor Kan virkelig godt forstå du glæder dig til at få hende ud...

Håber alt går rigtig godt til fødslen! Vi andre må væbne os med tålmodighed lidt endnu Forresten, må jeg spørge hvorfor du "allerede" bliver sat igang på terminsdatoen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.