Jeg kan slet ikke fatte det :D ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
27 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

MissTas

Ja, har nu nået min terminsuge .. og hvor er det bare vildt at tænke på .. en smule uvirkeligt når man i juni stod med en positiv test i hånden og nu er det bare nu og 9 mrd er gået WOW..

Men glæder mig virkelig til at vores lille pige kommer til verden.. om det bliver inden termin eller om jeg ender i igangsættelse på tirsdag.. det vil tiden vise, MEN JEG GLÆDER MIG

Den hårde graviditet er for alvor til at se en ende på nu

Et lille glædes indlæg fra mig 39+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

B&J

ja det er fantastisk som tiden flyver afsted måske følels 9mdr lange men helt ærligt inden man ser sig om er de gået

Anmeld

14. februar 2012

babymus77

Ønsker dig en fantastisk fødsel ;-)

Anmeld

14. februar 2012

livhemdrup

Hvor dejligt. Kan godt forstå du glæder dig til det er ovre. Jeg kan selv huske min den sidste tid syns den virkede ubeskrivelig lang. Men heldigvis har du da fået tid til igangsættelse hvis der altså ikke selv når at ske noget. Håber da du selv går i gang

Puster lidt ve støv i din retning i håb om det snart går i gang så i kan holde jeres skønne bebs i jeres arme.

Anmeld

14. februar 2012

MissTas

B&J skriver:

ja det er fantastisk som tiden flyver afsted måske følels 9mdr lange men helt ærligt inden man ser sig om er de gået

ja, det er virkelig slet ikke til at forstå.. hver gang man bare har gået og ventet og ventet på at nå en milepæl.. NF, MD osv. og nu står man helt til slut og skal føde indenfor en uge.. det godtnok vildt..

Og hvis man tænker på hvad kroppen egentlig skal skabe, så er 9 mrd. jo INGENTING :O

Anmeld

14. februar 2012

MissTas

babymus77 skriver:

Ønsker dig en fantastisk fødsel ;-)

tusind tak for det håber den starter af sig selv inden igangsættelsen..

Anmeld

14. februar 2012

MissTas

livhemdrup skriver:

Hvor dejligt. Kan godt forstå du glæder dig til det er ovre. Jeg kan selv huske min den sidste tid syns den virkede ubeskrivelig lang. Men heldigvis har du da fået tid til igangsættelse hvis der altså ikke selv når at ske noget. Håber da du selv går i gang

Puster lidt ve støv i din retning i håb om det snart går i gang så i kan holde jeres skønne bebs i jeres arme.

ja heldigvis har jeg en dag/tid at forholde mig til.. dejligt at vide at man hvert fald ikke går over tid.. dejligt at de gik med til at sætte mig i gang hvis der ikke selv skete noget .. ..

men ja, håber da helt klart også at det sker på naturlig vis, kunne være skønt!

jeg takker for ve-støvet, får brug for det

Anmeld

14. februar 2012

B&J

MissTas skriver:

ja, det er virkelig slet ikke til at forstå.. hver gang man bare har gået og ventet og ventet på at nå en milepæl.. NF, MD osv. og nu står man helt til slut og skal føde indenfor en uge.. det godtnok vildt..

Og hvis man tænker på hvad kroppen egentlig skal skabe, så er 9 mrd. jo INGENTING :O

nej 9mdr er jo slet ingen ting overhovede den kan skabe et menneske der nogle gange kan blive mellem 80-100år håber man da det er fantastisk.. og mere fantastisk er når man er mor og far

Anmeld

14. februar 2012

MissTas

B&J skriver:

nej 9mdr er jo slet ingen ting overhovede den kan skabe et menneske der nogle gange kan blive mellem 80-100år håber man da det er fantastisk.. og mere fantastisk er når man er mor og far

ja, bare det at man pludselig får en helt ny titel, det er næsten uvirkeligt.. men hvor bliver det bare det bedste nogensinde at kunne kalde sig for, MOR

Anmeld

14. februar 2012

babymus77

MissTas skriver:

tusind tak for det håber den starter af sig selv inden igangsættelsen..

Er sikker på prinsessen kommer af sig selv:-) Når hun nu lige synes ;-)) Jeg er kun i 17+0 og synes der er så lang tid til!!! Glæder mig bare til at den murren bliver til rigtige spark fra min bettemus:-)) Rigtig god arb lyst giv den GAZ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.