Godmorgen alle baby.dk'er

Ja, Skammer mig lidt, men kan simpelthen ikke lade være med at være lidt ked af det...
Min kæreste havde købt en ring, ørestikker og en halskæde til mig i lørdags, og da jeg har pakket ringen ud of taget den på, siger han:
"vil du gifte dig med mig - og jeg går ikke på knæ for dig?"
Blev så ked af den måde, han sagde det på - synes selvfølgelig det var super sødt af ham, at købe alle de smykker, men ville 1000 gange hellere, at det Hanne været lidt romantisk... Han var lige kommet Hjem og jeg var igang med at træne, så lignede lort og stank af sved, så det var faktisk så uromantisl, som noget kunne være

Og ikke nok med det, så ville han bare have sex med det samme, og synes bare slet slet ikke, at det var passende, synes jo det skulle være et smukt øjeblik med kys og Nissen - som så kunne føre til det frække, men synes bare det hele blev ødelagt med dem sidste kommentar...
Og ikke nok med det, så sagde han med det samme, at vi skulle gifte os på rådhuset og ingen måtte vide noget, så har ikke fået lov til, at sige det til nogen, og ved at jeg er ked af måden det blev gjort på, så Sidder jeg virkelig bare med en flad fornemmelse - ingen lykønskninger Eller noget, som bare kunne gøre det lidt sjovere

Og har sagt, at vores forældre og søskende skal med - ved hvor kede af det de ville blive, hvis de senere fandt id af det, og ikke var inviteret med til noget så stort...
Vi fik og vide, af vores bank at med et barn og hus, skulle vi enten giftes eller lave testamente, så for mig, virker det bare som om, at han hat valgt den billigste løsning

Ved ikke, om jeg skal skamme mig piger, men man bliver forlovet 1 gang, og havde uden tvivl glædet mig så forbandet meget til det ville ske engang, da det er noget af det største igennem ens liv, men lige nu er jeg næsten ked af, at det er sket, da det for mig virkede så uromantisk og uplanlagt og kun virker som en billig nødløsning