Hvornår fik jeres børn en hovedpude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

sandratobias

heidi30 skriver:

Tillykkke med hendes første fødselsdag 

tak for dit svar!

Mange takker ska du ha..  

Men lige en lilrettelse.. Det er kun de sidste 3 dage hun har lagt sådan i sengen.. Inden da har hun brugt sin pude hver dag..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Fenja09

heidi30 skriver:

Tak for svar.

Havde ellers lige afgjort det og ville vente til 3 år, men er nu i tvivl igen 

Min personlige mening omkring det er, at hvis barnet ikke har et reelt brug for puden, så vent. Ingen grund til at øge riscierne for hverken det ene eller det andet.

Men det undrer mig, at man så kan købe hele sæt (dyne og pude) til babyer, hvis det ikke anbefales eller er brugbart før barnet er 1, 2 eller 3 år?

/Fenja

Anmeld

13. februar 2012

132319

Min datter fik sin allerede da hun var 8 måneder. Hun var/er altid snottet så det var vigtigt at hun lå højt med hovedet.

Anmeld

14. februar 2012

sarahb

Vi begyndte som et årig da vi har et ørebarn det var syg med mellemøre betændelse konstant og der hjalp en pude eller en hævet seng på søvnen...

Anmeld

14. februar 2012

maria_wlt

heidi30 skriver:

Godaften,

Malte er 18 mdr. og han har stadig ikke en hovedpude. Han ligger på én af vores hvis han lige smutter op i vores seng. Så jeg tænkte om han selv skulle have én.

Men hvornår begynder børn med hovedpude og er det noget man anbefaler / fraråder?

Tristan fik en fra Ikea til 9 kr da han blev 2.. (Fordi han fik et sengesæt i gave) 

Han er super glad for sin pude nu  

Anmeld

14. februar 2012

heidi30

Fenja09 skriver:

Min personlige mening omkring det er, at hvis barnet ikke har et reelt brug for puden, så vent. Ingen grund til at øge riscierne for hverken det ene eller det andet.

Men det undrer mig, at man så kan købe hele sæt (dyne og pude) til babyer, hvis det ikke anbefales eller er brugbart før barnet er 1, 2 eller 3 år?

/Fenja

Ja det er rigtigt.

Men generelt kan man købe en masse til babyer, som man ikke har brug for eller som det ikke anbefales at bruge. 

Bare en ting som parfumeret vådservietter! Jeg kan slet ikke forstå at de overhovedet sælges!

Anmeld

14. februar 2012

heidi30

132319 skriver:

Min datter fik sin allerede da hun var 8 måneder. Hun var/er altid snottet så det var vigtigt at hun lå højt med hovedet.

Tak for dit svar 

Anmeld

14. februar 2012

heidi30

sarahb skriver:

Vi begyndte som et årig da vi har et ørebarn det var syg med mellemøre betændelse konstant og der hjalp en pude eller en hævet seng på søvnen...

Tak for dit svar 

Anmeld

14. februar 2012

heidi30

Hej alle,

tak for svar.

Vi venter med at købe en pude til ham til han er 3 år gammel, så skulle der ikke være risiko for noget som helst og til den tid er behovet der nok også først.

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

heidi30 skriver:

Ja det er rigtigt.

Men generelt kan man købe en masse til babyer, som man ikke har brug for eller som det ikke anbefales at bruge. 

Bare en ting som parfumeret vådservietter! Jeg kan slet ikke forstå at de overhovedet sælges!

Du har helt ret! Men babydyne og pude fåes bare ofte som sæt - de kunne ligeså godt sælge de to ting adskilt, måske ville butikkerne også tjene mere på den måde. Men ok, så har man da puden liggende når de engang skal bruge den

Ja, vådservietter med parfume - hvem bruger dog det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.