Hvornår fik jeres børn en hovedpude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.669 visninger
33 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

heidi30

Godaften,

Malte er 18 mdr. og han har stadig ikke en hovedpude. Han ligger på én af vores hvis han lige smutter op i vores seng. Så jeg tænkte om han selv skulle have én.

Men hvornår begynder børn med hovedpude og er det noget man anbefaler / fraråder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

morethanperfect

heidi30 skriver:

Godaften,

Malte er 18 mdr. og han har stadig ikke en hovedpude. Han ligger på én af vores hvis han lige smutter op i vores seng. Så jeg tænkte om han selv skulle have én.

Men hvornår begynder børn med hovedpude og er det noget man anbefaler / fraråder?

Mener faktisk først det er fra 3 års aldreren .. De har ikke behov for en før ..

Oscar har altid haft sådan en helt flad en , men den har altid ligget på gulvet om morgenen .. Han gider ik sove med den

Anmeld

13. februar 2012

heidi30

morethanperfect skriver:

Mener faktisk først det er fra 3 års aldreren .. De har ikke behov for en før ..

Oscar har altid haft sådan en helt flad en , men den har altid ligget på gulvet om morgenen .. Han gider ik sove med den

Ok, jamen så skal han da vente noget tid endnu.

Jeg tror heller ikke han som sådan har behov for den, men mere for "hyggens" skyld hvis man kan sige det 

Anmeld

13. februar 2012

morethanperfect

heidi30 skriver:

Ok, jamen så skal han da vente noget tid endnu.

Jeg tror heller ikke han som sådan har behov for den, men mere for "hyggens" skyld hvis man kan sige det 

Ja jeg elsker min hovedpude .. Men tror der er mange af de små der ikke gider dem ..

Anmeld

13. februar 2012

nvm

Min datter fik en fra hun var 1 år. Det bare en alm baby/junior pude

Anmeld

13. februar 2012

heidi30

morethanperfect skriver:

Ja jeg elsker min hovedpude .. Men tror der er mange af de små der ikke gider dem ..

Osse mig 

Jeg aner ikke om han ville gide den en hel nat, men han ligger altid sit hovede på en af vores puder når han ligger opppe i vores seng. 

Men altså hvis anbefalingerne hedder 3 år, så venter vi bare.

Tak for svar forresten 

Anmeld

13. februar 2012

morethanperfect

heidi30 skriver:

Osse mig 

Jeg aner ikke om han ville gide den en hel nat, men han ligger altid sit hovede på en af vores puder når han ligger opppe i vores seng. 

Men altså hvis anbefalingerne hedder 3 år, så venter vi bare.

Tak for svar forresten 

Det var så lidt

Anmeld

13. februar 2012

Nadia&Daniel

heidi30 skriver:

Godaften,

Laura (15 mdr.) får ikke en pude før hun er 3 år.. Det er vi blevet anbefaldet både i Kære Børn og BabySam..

Anmeld

13. februar 2012

heidi30

nvm skriver:

Min datter fik en fra hun var 1 år. Det bare en alm baby/junior pude

Hej,

bruger "mrethanperfrect" har skrevet hun mener de skal være 3 år inden de må bruge én.

Bruger din datter hendes, eller ryger den et andet sted hen i løbet af natten?

Anmeld

13. februar 2012

heidi30

Nadia&Daniel skriver:

Laura (15 mdr.) får ikke en pude før hun er 3 år.. Det er vi blevet anbefaldet både i Kære Børn og BabySam..

Hej,

jeg tror vi venter til han er 3 så, "morethanperfect" skrev nemlig også at brøn skal være 3 år.

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.