Hvorfor er det så svært når man skal fortælle noget godt :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Vinker

Princesspigen skriver:

ihh hvor er mænd dog irriterende.. han virkede ikke den mindste smugle interesseret de test kan jo snyde..

skal dog til lægen på torsdag hvor jeg regner med at få det bekræftet  så vi rigtigt kan begynde at glæde os

Det kan godt være svært for mænd at forholde sig til det at kæresten kommer og siger at hun er gravid. Hans rigtige glæde kommer oftest først i små bider:

1. Du blir ved med at teste positiv

2. Maven buler

3. At se den lille til skanningen og få et billede med hjem som bevis er STORT for manden!

4. Maven blir endnu større og folk kan nu se det!

5. Han kan mærke de små spark!

6. Når den lille kommer til verden går det først for alvor op for mange mænd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Princesspigen

ja det er vidst ikke noget han kan forholde sig til lige pt, men vi jo os ved at flytte i hus,, sætte det i stand og få står på bilen og min lejlighed os. så der er en masse..

men jeg skal op til lægen idag hvor jeg inderligt håber på at få bekræftet graviditeten!

Anmeld

16. februar 2012

patella

2skønnebørn skriver:

hvis jeg var dig ville jeg placere den positive test på hans hovedpude, sammen med en lille seddel, hvor der står: Tillykke Farmand :-)

Er sikker på han vækker dig med et kys, når han ser den besked.

Ej blev helt rørt over den idé!  Sindssygt sødt!

Anmeld

16. februar 2012

friis1988

Min forlovede forstod det heller ikke rigtigt før dagen efter....

Jeg stod tidligt op om lørdagen, den dag mine menstruationer burde gå i gang, men der var ingen tegn på dem, plejer at have lidt murren i maven op til. Så tog jeg mig en test imens Torben sov. Havde taget en test 3 dage før som viste negativ, så regnede også med at denne gjorde det. Jeg stod og kiggede på den, imens den arbejde på et resultat til mig.. Og pludselig kom der en svag streg til syne der hvor jeg sidst havde manglet den.. Du kan tro jeg gjorde store øjne! Og den blev bare tydligere og tydligere ... Selv om det ikke var til at tage fejl af, så lavede jeg den med strækt arm testen. Bare for at se om jeg stadig kunne se begge streger lige tydeligt  ....

Da det så var afgjort og jeg indså at den var god nok, så stod jeg i 5 min og kiggede mig i spejle, for at forsøge at få styr på alle de følelser der kom frem. Derefter gik jeg ind og vækkede ham med testen i hånden. Men kunne ikke snakke af bare glæde, så begyndte at tude istedet... Hvilket resulterede i at han selv måtte tage testen og kigge...

Han var meget tavs de første mange minutter.. Og vidste på ingen måde hvad han tænkte. Men endelig sagde han at han var glad for det med et stort smil... Men kunne godt mærke på ham at det var lige så mærkeligt for ham som for mig... at den var god nok!

Dagen efter, tror jeg at han havde fået tænkt det igennem. Og nu efter vi snart er ved at nå målet er jeg på ingen måde i tvivl om at han glæder sig til vores lille ønske barn ...

Men stort tillykke med det... til jer alle 3

Anmeld

16. februar 2012

Princesspigen

var til lægen idag, ingen tvivl.. JEG SKAL VÆRE MOR

er i det lægen kalder 6 uge, så de rigtige undersøgelser starter har om 3 ugers tid  juhuuuuuuuuuuuu!!

Anmeld

17. februar 2012

tulle09

Ihh tillykke.....

Vi venter barn nr 2, og min bedre halvdel har været sådan begge gange til at starte med..

De kan ikk forholde sig til det før maven kommer og de kan mærke bebs boble rundt...

Anmeld

17. februar 2012

Princesspigen

tulle, tja du har nok ret.. tror måske han er bange for det går galt hvilke det jo os kan da jeg jo kun er i 6 uge..

Anmeld

17. februar 2012

ESV

Princesspigen skriver:

tulle, tja du har nok ret.. tror måske han er bange for det går galt hvilke det jo os kan da jeg jo kun er i 6 uge..

Jeg kAn afsløre at min kæreste var sådan hele graviditeten.. Han kunne simpelthen ikke forholde sig til det før barnet var der. Helt fra jeg testede positiv til man begyndte at kunne mærke det sparke virkede han bare ligeglad men da så han stod med sin nyfødte datter i armene blev det virkeligt for ham..

Anmeld

17. februar 2012

JH12

Utrolig du kunne holde tæt..

Min kæreste havde haft nattevagt og var næsten lige smuttet i seng dengang jeg testede positiv, så jeg var lige ved at blive sindsyg over at vente på han stod op..
Og da jeg skulle vække han hen på eftermiddag, vækkede jeg ham næste ved at fortælle "jeg har testet 3-positive testes!" istedet for "godmorgen skat, nu skal vi op"..
Så personligt gjord jeg ikke så meget ud af det, bare det at sige det ligeud er utrolig stort, i mine øjne... For så man kan rigtig dele nyheden sammen

Så jeg synes bare du skal prøve at holde dig vågen til han kommer hjem, også fortælle det lige når han kommer ind af døren

Anmeld

18. februar 2012

Princesspigen

tror det er ved at gå op for ham, det er kun os der ved det.. meget kan nå at gå galt endnu jo..

men jeg fortalte at jeg igår havde stået og lavet sjov med kærestens bonus søskende om børn og sådan hvor knægten have sagt: jeg ringer til Anders og siger han skal bolle dig tyk!

fortalte jeg jo så kæresten Anders der så bare sagde: det har jeg jo allerede gjodt!

så han har opfattet det men har lidt svært ved at vise glæden endnu, men tror det kommer nok vi skal til scanninger osv :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.