Min forlovede forstod det heller ikke rigtigt før dagen efter....
Jeg stod tidligt op om lørdagen, den dag mine menstruationer burde gå i gang, men der var ingen tegn på dem, plejer at have lidt murren i maven op til. Så tog jeg mig en test imens Torben sov. Havde taget en test 3 dage før som viste negativ, så regnede også med at denne gjorde det. Jeg stod og kiggede på den, imens den arbejde på et resultat til mig.. Og pludselig kom der en svag streg til syne der hvor jeg sidst havde manglet den.. Du kan tro jeg gjorde store øjne! Og den blev bare tydligere og tydligere
... Selv om det ikke var til at tage fejl af, så lavede jeg den med strækt arm testen. Bare for at se om jeg stadig kunne se begge streger lige tydeligt
....
Da det så var afgjort og jeg indså at den var god nok, så stod jeg i 5 min og kiggede mig i spejle, for at forsøge at få styr på alle de følelser der kom frem. Derefter gik jeg ind og vækkede ham med testen i hånden. Men kunne ikke snakke af bare glæde, så begyndte at tude istedet... Hvilket resulterede i at han selv måtte tage testen og kigge...
Han var meget tavs de første mange minutter.. Og vidste på ingen måde hvad han tænkte. Men endelig sagde han at han var glad for det med et stort smil... Men kunne godt mærke på ham at det var lige så mærkeligt for ham som for mig... at den var god nok!
Dagen efter, tror jeg at han havde fået tænkt det igennem. Og nu efter vi snart er ved at nå målet er jeg på ingen måde i tvivl om at han glæder sig til vores lille ønske barn
...
Men stort tillykke med det... til jer alle 3
Anmeld