Hvorfor er det så svært når man skal fortælle noget godt :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.415 visninger
29 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Princesspigen

jeg er en pige på 22, min kæreste er 29 og nu efter 4 måneder uden p-piller har jeg idag testet positivt, så vi skal have barn!

jeg sku fortælle min kæreste det, have lavet noget mad og vi sad stille og roligt, prøvede at få ham i tale men da han har haft en dårlig dag var han ik særlig snaksagelig..

efter maden ville jeg så gi ham lidt massage, bløde ham lidt op.. men nåede dårligt at blive færdi med massagen da han blev kaldt på arbejde :-( øv øv.. der går måske et sted mellem 2 og 5 timer til han er hjemme igen og så sovr jeg jo nok :-(

men hvordan fortæller jeg ham det ? det er jo noget vi har glædet os til da ved bare ik hvordan jeg skal formulere det

er jo selv ved at sprænge af glæde!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Vidunderligeunger

er målløs over du har kunne vente! Jeg kunne slet ik vente første gang, så selvom jeg havde lovet med at teste  til han kom hje, gjorde jeg det alligevel og var nødt til at ringe Her 2. gang testede jeg positiv på clear blue i 5+3 mens han var hjemme

Anmeld

13. februar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

hvis jeg var dig ville jeg placere den positive test på hans hovedpude, sammen med en lille seddel, hvor der står: Tillykke Farmand :-)

Er sikker på han vækker dig med et kys, når han ser den besked.

Anmeld

13. februar 2012

M (:

2skønnebørn skriver:

hvis jeg var dig ville jeg placere den positive test på hans hovedpude, sammen med en lille seddel, hvor der står: Tillykke Farmand :-)

Hvor er det en sød ide!! 

Anmeld

13. februar 2012

jv30

Jeg kunne heller ikke vente - jeg havde godt lidt på fornemmelsen, at der var gevinst, for min krop opførte sig pænt mærkeligt. Så da vi alligevel skulle ud og handle, sagde jeg til gemalen på Remas p-plads, at vi da nok lige skulle købe en test 

Han kunne så slet ikke styre sig - og vi fik så ikke købt noget andet. Det var ham, der fik æren af at kigge, om der var en eller 2 streger Selvom det ikke var planlagt (ihvertfald ikke lige på det tidspunkt) så blev han SÅ glad.

Og kan sagtens følge dig - for det er jo en kæmpe ting, ikke bare noget, man lige slynger ud.. Stort tillykke til jer - og er helt sikker på, at uanset hvornår og hvordan du fortæller det, jamen så bliver han selvfølgelig over-lykkelig

Anmeld

13. februar 2012

Mamalou

2skønnebørn skriver:

God idé

Jeg er også overrasket over, at du kunne vente! Jeg ringede nærmest skrigende til min kæreste, som var på job. Var så ellevild og ville bare fortælle hele verdenen det 

Tillykke med graviditeten 

Anmeld

13. februar 2012

lilledittemor

jeg er en pige på 22, min kæreste er 29 og nu efter 4 måneder uden p-piller har jeg idag testet positivt, så vi skal have barn!

jeg sku fortælle min kæreste det, have lavet noget mad og vi sad stille og roligt, prøvede at få ham i tale men da han har haft en dårlig dag var han ik særlig snaksagelig..

efter maden ville jeg så gi ham lidt massage, bløde ham lidt op.. men nåede dårligt at blive færdi med massagen da han blev kaldt på arbejde :-( øv øv.. der går måske et sted mellem 2 og 5 timer til han er hjemme igen og så sovr jeg jo nok :-(

men hvordan fortæller jeg ham det ? det er jo noget vi har glædet os til da ved bare ik hvordan jeg skal formulere det

Vildt at du kunne vente

Læg en "Du skal være far"-seddel på hans hovedpude, så ser han den når han kommer hjem så vækker han dig helt sikkert..

og tillykke

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Princesspigen skriver:

Hvad med en fin lille besked til ham når han kommer hjem? Evt. med den positve test liggende ved siden af  

Så tror jeg godt du kan forvente at blive vækket af en meget glad mand når han kommer hjem

Anmeld

13. februar 2012

Hailiesmom11

Utroligt at du har kunnet vente

Jeg ville nok ligge en lille seddel hvor han ser den når han kommer hjem hvor der står "tillykke du skal være far" og så ligge testen ved siden af..

Her var manden hjemme da vi testede.. havde taget en om aftenen der viste svagt positiv og lagt den i vinduskarmen på badeværelset og næste morgen tissede jeg på en ny og lagde den ved siden af.. Efter 3 min gik manden ud og kiggede og spurgte hvilken en af dem det var og jeg sagde den til venstre og så sagde han "det kan sku osse være ligemeget de viser det samme"

Anmeld

13. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Princesspigen skriver:

hvis han har haft en dårlig dag så er det da lige noget der kan få ham i rigtig godt humør igen

men ved ikke lige hvordan du skal fortælle det. Jeg tog en test mens min kæreste sad i stuen og ventede på svar

Men mange gange tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.