Hvorfor er det så svært når man skal fortælle noget godt :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Princesspigen

problemet er lidt at vi pt begge har mange ting om ørene da vi lige har fået ny bil, skal flytte i hus og have styr på en masse ting så vi pt faktis taler en del forbi hinanden..

og sidst jeg havde testet (desværre negativ) virkede han sådan lidt ligeglad, selv om vi er enige om det her og  begge glæder os og ser frem til det.. så syndes det er lidt svært, og jo jeg er ved at sprænges, men tja ved ik helt hvordan jeg skal sige det så især fordi han har en periøde hvor han er lidt sur og stresset..

desværre er testen smidt ud, de der skrips mener jeg ikke er særlig hygiegniske men har dog taget billeder af det flotte resultat.. så kan sagtens bevise det :-P tihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
2skønnebørn skriver:

hvis jeg var dig ville jeg placere den positive test på hans hovedpude, sammen med en lille seddel, hvor der står: Tillykke Farmand :-)

Er sikker på han vækker dig med et kys, når han ser den besked.

ih sikke dog en sød måde at gøre det på

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

Princesspigen skriver:

problemet er lidt at vi pt begge har mange ting om ørene da vi lige har fået ny bil, skal flytte i hus og have styr på en masse ting så vi pt faktis taler en del forbi hinanden..

og sidst jeg havde testet (desværre negativ) virkede han sådan lidt ligeglad, selv om vi er enige om det her og  begge glæder os og ser frem til det.. så syndes det er lidt svært, og jo jeg er ved at sprænges, men tja ved ik helt hvordan jeg skal sige det så især fordi han har en periøde hvor han er lidt sur og stresset..

desværre er testen smidt ud, de der skrips mener jeg ikke er særlig hygiegniske men har dog taget billeder af det flotte resultat.. så kan sagtens bevise det :-P tihi

først stort tillykke

Har du fået ham det fortalt??? 

Min kæreste regeret på samme måde som dig de gange at jeg har testet negativ, har virkelig aldrig helt stolet på p piller Så da jeg en test der var positiv gik han HELT i baglås hehe og nægtede at tro på den talte sandt, så dagen efter måtte jeg pænt købe en ny fra morgenstunden, ja helst gerne inde butikken åbner og den viste det samme hehe.. det tog ham flere uger før at han fattet at han skulle være far igen (han har et barn fra tidligere forhold)

Anmeld

14. februar 2012

Princesspigen

nej desværre ikke.. syndes ikke det er fair på sms men han sku gerne komme hjem om en times tid og så skal det være

Anmeld

14. februar 2012

CrisS

Min kæreste var på arbejde den dag jeg testede, og kunne knapt vente med at fortælle det.

Men skrev på min mave:

Hej Far jeg kommer ud til dig om 9 mdr.

Han blev så glad

Anmeld

14. februar 2012

MortilCilas

Jeg gik ind kl halv syv om morgenen og sagde "der er to streger" og han spjætted op og sagde "den kan være falsk positiv" Men da den var positiv dagen efter var han overbevist. Og det var uplanlagt, men var gået 1 uge over tid mente jeg, var så 8 uger

Anmeld

14. februar 2012

Mother-love

Jeg ville klart skrive en seddel eller lign. Hvor der står tillykke du skal være far. Og ligge den et sted du ved han kigger hen. Og så dekorerer med lidt romantisk lys måske nogle rosen blade. Et stykke babytøj hvis du ligger inde med dette.
Så er du ret sikker på at han kommer ind og vækker dig så i kan dele den dejlige nyhed

Anmeld

14. februar 2012

Princesspigen

ihh hvor er mænd dog irriterende.. han virkede ikke den mindste smugle interesseret de test kan jo snyde..

skal dog til lægen på torsdag hvor jeg regner med at få det bekræftet  så vi rigtigt kan begynde at glæde os

Anmeld

14. februar 2012

l.kjoeller

Princesspigen skriver:

jeg er en pige på 22, min kæreste er 29 og nu efter 4 måneder uden p-piller har jeg idag testet positivt, så vi skal have barn!

jeg sku fortælle min kæreste det, have lavet noget mad og vi sad stille og roligt, prøvede at få ham i tale men da han har haft en dårlig dag var han ik særlig snaksagelig..

efter maden ville jeg så gi ham lidt massage, bløde ham lidt op.. men nåede dårligt at blive færdi med massagen da han blev kaldt på arbejde :-( øv øv.. der går måske et sted mellem 2 og 5 timer til han er hjemme igen og så sovr jeg jo nok :-(

men hvordan fortæller jeg ham det ? det er jo noget vi har glædet os til da ved bare ik hvordan jeg skal formulere det

er jo selv ved at sprænge af glæde!!!

tror ikke jeg kunne vente med at sige det.. ville ringe... helt sikker på han bliver glad uanset hvordan du fortæller det

Anmeld

14. februar 2012

MortilElias2010

Princesspigen skriver:

ihh hvor er mænd dog irriterende.. han virkede ikke den mindste smugle interesseret de test kan jo snyde..

skal dog til lægen på torsdag hvor jeg regner med at få det bekræftet  så vi rigtigt kan begynde at glæde os

Tillykke herfra ihvertfald, fra een der har overskuddet til at være glad på jeres vegne. Manden skal nok komme efter det  tingene skal nok bare lige falde på plads som du skriver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.