Ligge på maven!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

GUSO

AnnaKJ skriver:

Tror egentlig det er meget forskelligt

Jeg lå på maven til omkring uge 18, nu er jeg uge 21 og ligger stadig halvvejs på maven

Du er heldig :0) elsker at sove på maven.. Det er åbenbart lige så forskelligt som kvinder ;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

AnnaK89

GUSO skriver:

Du er heldig :0) elsker at sove på maven.. Det er åbenbart lige så forskelligt som kvinder ;0)

Det gør jeg også Men det er godt nok blevet mere besværligt efterhånden

Anmeld

13. februar 2012

Hailiesmom11

Åh kan så meget huske det.. jeg kunne ligge på maven til ca uge 12 for min mave begyndte mega hurtigt at bule, kan huske at det første jeg gjorde efter jeg havde født var at sove på maven

Anmeld

13. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

GUSO skriver:

Hej piger.. Har lige testet positiv i sidste uge og er nu ifølge mine egne beregninger 4+6 idag, jeg kan ikke ligge på maven mere og det syntes jeg er rimelig hurtigt!! Hvad siger i er det normalt??? Er 2. Gangs gravid måske det kan have noget at sige!!
Camilla

Er selv 2 gangs gravid og er uge 30, kan sagtens stadig ligge på maven og passe mine alm bukser...

Så ingen forskel her...

Anmeld

13. februar 2012

GUSO

Hailiesmom11 skriver:

Åh kan så meget huske det.. jeg kunne ligge på maven til ca uge 12 for min mave begyndte mega hurtigt at bule, kan huske at det første jeg gjorde efter jeg havde født var at sove på maven

Uhh det troede jeg også jeg skulle første gang jeg var gravid og havde født.. Meeen kæmpe store ømme mælkefyldte bryster fik mig på andre tanker!! sikke man ofrer sig og med glæde endda..
Camilla

Anmeld

13. februar 2012

GUSO

Mor til Frederic skriver:

Er selv 2 gangs gravid og er uge 30, kan sagtens stadig ligge på maven og passe mine alm bukser...

Så ingen forskel her...

Shh ej det må være så skønt...

Anmeld

13. februar 2012

Muhmi

M (: skriver:

Åh gud, ville dø, hvis jeg ikke kunne sove på maven.. 

"Frygter" lidt en graviditet af samme grund, da jeg kun kan falde i søvn på maven.. 

Man lærer lynhurtigt at sove i andre stillinger.. Jeg kunne heller ikke sove på maven da jeg kom i uge 11-12 stykker... Og jeg kunne heller aldrig falde i søvn på andre måder... Men det gjorde simpelthen ondt også selvom der ikke var meget mave på

Og efter jeg havde født og ammede, kunne jeg heller ikke sove på maven fordi mine bryster gjorde vildt ondt...

NU, halvandet år efter, kan jeg ENDELIG sove på maven igen, men nogle dage når Silas ikke har fået ligeså meget bryst som han plejer, så kan der stadig være lidt ømhed.. Det stopper mig dog ikke mere... Jeg er så glad for endelig at kunne sove i min gamle behagelige sovestilling... Mmm...

Anmeld

13. februar 2012

sofiell89

GUSO skriver:

Hej piger.. Har lige testet positiv i sidste uge og er nu ifølge mine egne beregninger 4+6 idag, jeg kan ikke ligge på maven mere og det syntes jeg er rimelig hurtigt!! Hvad siger i er det normalt??? Er 2. Gangs gravid måske det kan have noget at sige!!
Camilla

Tillykke med graviditeten Jeg er i 26. uge og ligger stadig på maven.. Men til tider kan det godt gøre lidt nas - men så tager jeg bare en ekstra pude til hovedet

Anmeld

13. februar 2012

Muffinmus

ømegemegeJJegødeståstastadiså

Anmeld

14. februar 2012

M (:

Muhmi skriver:

Man lærer lynhurtigt at sove i andre stillinger.. Jeg kunne heller ikke sove på maven da jeg kom i uge 11-12 stykker... Og jeg kunne heller aldrig falde i søvn på andre måder... Men det gjorde simpelthen ondt også selvom der ikke var meget mave på

Og efter jeg havde født og ammede, kunne jeg heller ikke sove på maven fordi mine bryster gjorde vildt ondt...

NU, halvandet år efter, kan jeg ENDELIG sove på maven igen, men nogle dage når Silas ikke har fået ligeså meget bryst som han plejer, så kan der stadig være lidt ømhed.. Det stopper mig dog ikke mere... Jeg er så glad for endelig at kunne sove i min gamle behagelige sovestilling... Mmm...

Pyh, det er længe at skulle sove "forkert"..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.