Ligge på maven!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.001 visninger
34 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

GUSO

Hej piger.. Har lige testet positiv i sidste uge og er nu ifølge mine egne beregninger 4+6 idag, jeg kan ikke ligge på maven mere og det syntes jeg er rimelig hurtigt!! Hvad siger i er det normalt??? Er 2. Gangs gravid måske det kan have noget at sige!!
Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

L&V

GUSO skriver:

Hej piger.. Har lige testet positiv i sidste uge og er nu ifølge mine egne beregninger 4+6 idag, jeg kan ikke ligge på maven mere og det syntes jeg er rimelig hurtigt!! Hvad siger i er det normalt??? Er 2. Gangs gravid måske det kan have noget at sige!!
Camilla

Har ingen ide om det er normalt, men syntes da man a og til høre at folk heller ikke kan li starmme bukser nærmest med det samme..

Jeg selv sov på maven til jeg fødte og gik i mit alm tøj (ikke det helt stramme men det der posede lidt)

Anmeld

13. februar 2012

GUSO

Månsson skriver:

Har ingen ide om det er normalt, men syntes da man a og til høre at folk heller ikke kan li starmme bukser nærmest med det samme..

Jeg selv sov på maven til jeg fødte og gik i mit alm tøj (ikke det helt stramme men det der posede lidt)

Ok hvor vildt du kunne sove på maven!! Sidste gang kunne jeg sove på maven til ca uge 12-14 men ikke nu!! Syntes bare det måske er lidt tidligt... Og tak for svar.. Camilla

Anmeld

13. februar 2012

morethanperfect

GUSO skriver:

Camilla

Jeg kan heller ikke ligge på maven Og det er den eneste måde jeg kan falde i søvn på . Øv øv ..

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

13. februar 2012

L&V

GUSO skriver:

Ok hvor vildt du kunne sove på maven!! Sidste gang kunne jeg sove på maven til ca uge 12-14 men ikke nu!! Syntes bare det måske er lidt tidligt... Og tak for svar.. Camilla

Ja det var lidt underligt men havde heller ikke særlig stor mave

Men måske ud er længre end du regner med???

Anmeld

13. februar 2012

M (:

Åh gud, ville dø, hvis jeg ikke kunne sove på maven.. 

"Frygter" lidt en graviditet af samme grund, da jeg kun kan falde i søvn på maven.. 

Anmeld

13. februar 2012

GUSO

morethanperfect skriver:

Jeg kan heller ikke ligge på maven Og det er den eneste måde jeg kan falde i søvn på . Øv øv ..

Og tillykke med graviditeten

Ja det er rigtig øv elsker At sove på maven, Meeen ofrer det gerne for en lille bebs.. Og tak for tillykke er bare så lykkelig :0)

Anmeld

13. februar 2012

GUSO

Månsson skriver:

Ja det var lidt underligt men havde heller ikke særlig stor mave

Men måske ud er længre end du regner med???

Dejligt med en "lille" gravid mave.. Har desværre for meget flæsk i forvejen det gør det nok heller ikke bedre ;0)

Anmeld

13. februar 2012

GUSO

M (: skriver:

Åh gud, ville dø, hvis jeg ikke kunne sove på maven.. 

"Frygter" lidt en graviditet af samme grund, da jeg kun kan falde i søvn på maven.. 

Syntes også det er ret slemt, men når man Tænker på det der er årsagen så går det nok alligevel ;0)

Anmeld

13. februar 2012

M (:

GUSO skriver:

Syntes også det er ret slemt, men når man Tænker på det der er årsagen så går det nok alligevel ;0)

Haha, sådan en lille spire kan bare redde dagen (eller natten ) uanset, at den selv har "ødelagt" den.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.