Ligge på maven!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

morethanperfect

GUSO skriver:

Ja det er rigtig øv elsker At sove på maven, Meeen ofrer det gerne for en lille bebs.. Og tak for tillykke er bare så lykkelig :0)

Ja det klart

Forstår jeg godt . Det er noget af det bedste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

GUSO

M (: skriver:

Haha, sådan en lille spire kan bare redde dagen (eller natten ) uanset, at den selv har "ødelagt" den.. 

Anmeld

13. februar 2012

GUSO

morethanperfect skriver:

Ja det klart

Forstår jeg godt . Det er noget af det bedste 

Anmeld

13. februar 2012

L&V

GUSO skriver:

Dejligt med en "lille" gravid mave.. Har desværre for meget flæsk i forvejen det gør det nok heller ikke bedre ;0)

Åh jeg ønsker mig en stor mave næste gang følte mig ikke ordentlig gravid med den lille mave.. Har os flæsk men det hjalp åbenbart ikke

Anmeld

13. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min svigerinde ku heller ik sove på maven, nærmest med det samme hun blev gravid. 

ØVIG min første graviditet sov jeg på maven fra til uge 27. Denne gang sover jeg stadig på maven, og går i uge 20 i morgen. 

Tror såmænd bare det er meget forskellig fra kvinde til kvinde. Vil også bare lige sige sov godt, når du når så langt. Vh stine

Anmeld

13. februar 2012

GUSO

Månsson skriver:

Åh jeg ønsker mig en stor mave næste gang følte mig ikke ordentlig gravid med den lille mave.. Har os flæsk men det hjalp åbenbart ikke

Nej det er ufatteligt en forskel der kan være nogle kan man næsten ikke se det på, og andre ligner en hval ;0)

Anmeld

13. februar 2012

S.Maria

Må jeg spørge hvorfor du ikk kan ligge på maven? Undre mig bare lidt når din graviditet er helt ny 

Anmeld

13. februar 2012

GUSO

StineW79 skriver:

Min svigerinde ku heller ik sove på maven, nærmest med det samme hun blev gravid. 

ØVIG min første graviditet sov jeg på maven fra til uge 27. Denne gang sover jeg stadig på maven, og går i uge 20 i morgen. 

Tror såmænd bare det er meget forskellig fra kvinde til kvinde. Vil også bare lige sige sov godt, når du når så langt. Vh stine

Ja må jo bare sove på siden istedet men mærkeligt At der er sådan en forskel på det.. Du må også sove godt..
Camilla

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

GUSO skriver:

Hej piger.. Har lige testet positiv i sidste uge og er nu ifølge mine egne beregninger 4+6 idag, jeg kan ikke ligge på maven mere og det syntes jeg er rimelig hurtigt!! Hvad siger i er det normalt??? Er 2. Gangs gravid måske det kan have noget at sige!!
Camilla

Tror egentlig det er meget forskelligt

Jeg lå på maven til omkring uge 18, nu er jeg uge 21 og ligger stadig halvvejs på maven

Anmeld

13. februar 2012

GUSO

S.Maria skriver:

Må jeg spørge hvorfor du ikk kan ligge på maven? Undre mig bare lidt når din graviditet er helt ny 

Hej.. Ja det må du da gerne og jeg undrer mig også, men bliver helt urolig og får en tryggen i maven og ja det er bare Såå ubehageligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.