vil hun overleve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Mor til Majbørn

Höör skriver:

Ej undskyld mig men det er vel også hendes tvillinger hun desværre tabte?:/ synes du lyder bebrejdende over for den stakkels pige.. Som de andre skriver bør baby godt kunne overleve men det afhænger af flere forskellige ting i forhold til sygdomme mm... Også skal mor ihvertfald ikke føle pres eller stress fra sine omgivelser for så arbejder hendes krop formodentlig slet ikke korrekt inforhold til baby... Masser af tanker til den lille familie..

Enig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Jeg har bare inGen respekt for kvinder der sulter sig selv i en graviditet bare fordi de ikke vil tage på i vægt... 

Kan godt forstå du synes det er dumt at sulte sig, men det har ingenting med tabet af tvillingerne at gøre, mange gennemgår graviditeter, hvor de kaster alt op der kommer ned, inden kroppen har taget hvad den behøver, alligevel overlever alle.

Hilsen en tvillinge mor der mistede den ene tvilling i 21. uge, selvom jeg gjorde ALT efter bogen.

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

ville lige skrive at hun er kommet til verden d. 5 marts, hun græd da hun kom ud osv. men hun har fået en blødning i hjernen. 

så bliver spændene at se hvad der sker

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Kan godt forstå du synes det er dumt at sulte sig, men det har ingenting med tabet af tvillingerne at gøre, mange gennemgår graviditeter, hvor de kaster alt op der kommer ned, inden kroppen har taget hvad den behøver, alligevel overlever alle.

Hilsen en tvillinge mor der mistede den ene tvilling i 21. uge, selvom jeg gjorde ALT efter bogen.

det er ikke første gang hun har tabt, hun har været gravid med stort set alle sine kærester, og det eneste mål var at få et barn, og jeg siger stakkels barn, for hun er ikke egnet til at være mor, da hun skulle holde øje med min datter, så selvom hun gloede på hende var hun ved at slå sig og hive en plante i hoved på sig selv, hvis min mor ikke havde været der kunne det meget frygtelige være sket.

men ved min bror er en stjerne far (skal lige sige alle der kender hende er nervøse for dette barns helbred og det at hun skal være alene med hende) så det er altså ikke kun mig

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

glemte lige at skrive, hun kastede kun op i starten, og hun spiste ikke andet end slik og chips.

men har også ondt af hende, for alt jeg gjorde det samme gjorde hun.

Anmeld

16. marts 2012

Maja88

har et par stykker i familien som har vejet 800-900g.. de lever i bedste velgående i dag

Anmeld

16. marts 2012

l.kjoeller

Som udgangspunkt er hun langt nok henne til det fint kan gå men jeg har termin i april og hun vejeR allerede 2 kg så syns ikke det er meget den lille vejer. Har dog hørt om børn der vejede mindre og klarede det fint så mon ikke det nok skal gå. krydser fingre

Anmeld

17. marts 2012

mortilnoahogmelina

Øv bliver faktisk lidt trist over at læse dit indlæg .
For det første kan det godt være hun har sulter sig selv men det kan ikk få hende til at tabe baby .
For det andet så har jeg et familie medlem der har mistet 2 gange og har lige født en i uge 27+
Barnet vejde 605 g ved fødslen .
Jeg hat selv haft mistet . Og det gør utrolig ondt i hjertet at miste .
Kan godt være i mener hun ikk er egnet som mor , men i stedet for at dømme hende burde i rent faktisk støtte hende og din bror , hjælpe hvor i kan .
Jeg håber deres lille pige klare sig .

Anmeld

17. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Jeg bliver virkelig harm over at læse dit indlæg. Grund til hun nok har sultet sig selv er en spiseforstyrrelse.. Og det sgu en sygdom også ligger der sikkert noget dybere bag.. Og det tror jeg ikke du ved en skid om, synes det er så tarveligt at dømme andre personer på den måde. Når man helt 100 ikke ved hvad der ligger bag det. Og kan jo være det her barn er til at få hende ud af alt det her og hun faktisk bliver en pisse god mor.. Og fordi hun har spist usundt skal hun heller ikke dømmes kan jo være det var det eneste hun kunne få ned.
Hilsen en der selv har været ramt af spiseforstyrrelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.