Kære alle I fantastiske piger på baby....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2009

3rollinger

Kaereste Pia

Selvom alle de andre dejlige piger har sagt det, saa vil jeg alligevel sige ditto og oenske dig held og lykke i dit nye liv. Af hvad jeg kender dig herinde virker du som en dejlig, kaerlig og givende person, saa jeg er sikker paa at du nok skal faa skabt dig et dejligt liv det nye sted.

Kh
Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2009

Mathilde

Sødeste Pia

Det er jeg ked af at høre! Det må være så enormt svært at skulle tage sådan en beslutning. Men du lyder som om du er helt afklaret og at du har nogle super gode venner og en dejlig familie der støtter dig. Så det skal nok gå søde.

Stort knus og mange tanker fra Mathilde.

Anmeld

21. marts 2009

Mormilla

Det er jeg da ked af at høre. Men når det ikke gik så godt, er det jo os det bedste for jer alle!!! Synes at det er dejligt at høre at i stadig er venner, det gør det jo lidt nemmere!!!
Men her er lige et dejlig stort fra mig

Anmeld

21. marts 2009

vanessa

Ønsker dig det bedeste i dit nye liv....

vanessa.

Anmeld

21. marts 2009

heaven

Så for den da!!! Det lyder som en ordenlig omgang.... Håber det bedste for jer alle i jeres nye liv.

Jannie

Anmeld

21. marts 2009

Pia.

Tusind tak alle sammen, det er virkelig noget der varmer at få jeres søde beskeder....

Varmt knus til jer alle sammen....

Anmeld

21. marts 2009

Mca<3

Hej søde ,,,

Føler med dig , har været der ..
Forlod min mand og ungernes far efter 17 år ,,, Vi var ungdomskærester ..
Puha en hård tid jeg gik i møde og hvor har jeg grædt mange tårer
Efter et par måneder vågnede jeg op og hold da op et anderledes liv jeg har fået mig .... Er som født på ny .. Skriv blot hvis du mangler støtte ..

Anmeld

21. marts 2009

majhan11

hey søde

vil lige sende dig og dine skønne unger de varmeste tanker og kærlighed fra mig i denne svære tid....

du er i mine tanker og hjerte og skriv endelig hvis du har behov for det

majbritt

Anmeld

21. marts 2009

LotteN

hvor er jeg ked af og høre den situation du er havnet i.... men synes jeg kan læse mig til du har vendt dig til situationen og du får en masse god støtte af familie og venner..
Du får et kæmpe med på vejen her i den svære tid.
menge knus og tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.