Kære alle I fantastiske piger på baby....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2009

Vibeke Henriksen

Hej søde Pia.
Det er da rigtig trist at du skal igennem alle de ting.
Og jeg ved at det er rigtig hårdt lige nu.
Og hvis du får brug for en snak eller nget må du meget gerne skrive privat til mig.
Knus og varme tanker fra Vibeke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2009

Miamaja

Astrid P skriver:

Øv, Pia... Det lyder som en hård tid du/I har haft! Den slags beslutninger trækker tænder ud, men det lyder som om du er afklaret med, at det er den rigtige løsning.

Du ønskes alt godt i din nye tilværelse - som min kloge gamle morfar altid sagde: Det retter sig!
Og det GØR det jo, på forunderlig vis kommer man igennem livets svære perioder som et både stærkere og klogere menneske.

Tanker herfra!

KH Astrid

hvor er det nogle gode vise ord og hvor har du ret

Anmeld

21. marts 2009

Cris

Åååh Pia, det er rigtigt hård, especielt efter så mange år...

Men jeg har hørt fra en jeg kender, som har haft en rigtig hård periode ligesom dig, at når tingene fald på plads har hun følt sig, at hun var den stærkeste og sejeste mor i hele verden med så meget lyst til at nyde hendes nyt liv. Jeg håber VIRKELIGT at det sker også for dig

Anmeld

21. marts 2009

lonemus

Hej Pia!

Det er jeg virkelig ked af at høre...men nogle gange kan tingene bare ikke være anderledes, hvor trist det end må være. Man er nødt til at træffe den rigtige beslutning for sig selv og sine børn, som jeg er sikker på du har gjort.

Jeg tænker meget på dig, og du skal vide at jeg vil støtte dig alt det jeg kan - enten via mails, sms, telefonopringning, eller du kan ligge vejen forbi Næstved, hvis du skulle få lyst til et par timer væk fra det hele.......jeg vil altid lytte

Mange knus og tanker fra Lone

Anmeld

21. marts 2009

SaNiNa

åååh søde

ja jeg ved jo slet ikke hvordan det er at gå fra en som man har levet sammen med så længe... men ville have det rigtig dårlig og meget svært hvis kæresten og jeg gik fra hinanden nu efter 5 år.

Håber alt er vel og børene ikke blive alt for påvirket af det...

kæmpe kæmpe du er en sej kvinde så du skal nok klare den, det er jeg helt sikker på...

Anmeld

21. marts 2009

malou

Hej Pia

Pyha... det er aldrig sjovt at bryde op... jeg ønsker dig og dine børn ALT det bedste fremover!!!! Det skal nok gå.. det er sikkert og vidst. Du skal nok komme lykkelig og glad ud på den anden side. Godt du har gode veninder der kan støtte dig i denne tid!!

knus malou

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

Hej Søde Pia

Endnu engang det jeg ked af, men tror os det det rigtige, du ved du bare kan ringe el skrive hvis du har brug for en snak så jeg på vej over broen til dig.

Mange varme tanke og Knus til dig

Anmeld

21. marts 2009

Lise

Kære Pia,

Kan vist ikke skrive noget der endnu ikke allerede er skrevet, men vil da lige sig at jeg er ked af at høre hvordan det står til - og håber for jer alle at det er den bedste beslutning.

Mange tanker herfra!

Anmeld

21. marts 2009

Kvindemin

Hej sødeste Pia.
Det er jeg rigtig ked af på dine vejne, men som sagt lyder det som om du er rimelig afklaret med det.
Men hårdt er det jo, desværre.

Kæmpe stort varmr knus, fra Christina.

Anmeld

21. marts 2009

JonTri

Hej Pia...
Ja alt er vist skrevet. Tænker på jer og især jeres unger... det lyder super at I skal bo så tæt, selvom det nok aldrig bliver let at gå fra hinanden... Håber du finder et nyt inspirerende job og får en god start på jeres nye liv.

Knus Rikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.