Kære alle I fantastiske piger på baby....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.470 visninger
28 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

Pia.

Nu er det vist på sin plads at jeg åbner lidt op og fortæller hvad der er sket her hjemme...
Flere af jer søde piger har skrevet til mig privat for at høre omkring min situation.

Jeg er lige blevet sepereret efter 10½ års ægteskab... Lige nu er det den eneste rigtige løsning.(tror jeg nok) Min ex mand er ved at flytte alle sine ting og ordne sin nye bolig og jeg bliver i huset lidt endnu så børnene kan gå deres skoleår færdig her...

jeg har valgt at flytte tilbage igen, så jeg kommer tæt på min familie som jeg med sikkerhed får endnu mere brug for nu end før...

Det er rigtig hårdt og der er enormt mange ting som skal falde på plads, men min dejlige familie og min skønne veninde hjælper mig rigtig meget, uden dem var jeg slet ikke nået her til hvor jeg er nu... Tak...

Vi kommer til at bo meget tæt, så børnene kan gå imellem os...

Der er sket så meget det sidste år at jeg har taget det her valg, måske kunne man have kæmpet mere, men jeg tror ikke jeg kunne alligevel... helt enige bliver vi nok aldrige, men jeg tror virkelig på at vi er nød til at gøre det her for at komme videre begge to...
Vi er gode venner nu, men det blev vi måske ikke ved med at være, hvis vi ventede...

Det her var lidt kort fortalt....

Mange knus og kram fra Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Honningblomst

Kæreste Pia, min dejlige veninde...det er det rigtige I gør, for jer alle, det er jeg i hvert fald overbevist om...
Du ved jeg er der...tænker på dig...
Knus og kærlige tanker til dig,...

Anmeld

20. marts 2009

Astrid P

Øv, Pia... Det lyder som en hård tid du/I har haft! Den slags beslutninger trækker tænder ud, men det lyder som om du er afklaret med, at det er den rigtige løsning.

Du ønskes alt godt i din nye tilværelse - som min kloge gamle morfar altid sagde: Det retter sig!
Og det GØR det jo, på forunderlig vis kommer man igennem livets svære perioder som et både stærkere og klogere menneske.

Tanker herfra!

KH Astrid

Anmeld

20. marts 2009

Becks

PiaR skriver:

Nu er det vist på sin plads at jeg åbner lidt op og fortæller hvad der er sket her hjemme...
Flere af jer søde piger har skrevet til mig privat for at høre omkring min situation.

Jeg er lige blevet sepereret efter 10½ års ægteskab... Lige nu er det den eneste rigtige løsning.(tror jeg nok) Min ex mand er ved at flytte alle sine ting og ordne sin nye bolig og jeg bliver i huset lidt endnu så børnene kan gå deres skoleår færdig her...

jeg har valgt at flytte tilbage igen, så jeg kommer tæt på min familie som jeg med sikkerhed får endnu mere brug for nu end før...

Det er rigtig hårdt og der er enormt mange ting som skal falde på plads, men min dejlige familie og min skønne veninde hjælper mig rigtig meget, uden dem var jeg slet ikke nået her til hvor jeg er nu... Tak...

Vi kommer til at bo meget tæt, så børnene kan gå imellem os...

Der er sket så meget det sidste år at jeg har taget det her valg, måske kunne man have kæmpet mere, men jeg tror ikke jeg kunne alligevel... helt enige bliver vi nok aldrige, men jeg tror virkelig på at vi er nød til at gøre det her for at komme videre begge to...
Vi er gode venner nu, men det blev vi måske ikke ved med at være, hvis vi ventede...

Det her var lidt kort fortalt....

Mange knus og kram fra Pia

Hej søde...

Det er jeg virkelig ked af at høre.
Men det virker som om I har tænkt det hele igennem og snakket om det - og dejligt I er gode venner, det er også det bedste for alle parter...

Jeg er glad for, at høre du har din familie og venner til hjælp og støtte, det må varme meget i denne tid...
jeg håber du kommer godt igennem det hele, men det skal du nok, du er jo en kærlig og stærk person

Jeg vil bare sige at mine tanker, ligger hos dig søde...

Og du skriver bare hvis du har brug for det...
Mange knus og kram Beck

Anmeld

20. marts 2009

Pia.

Eva skriver:

Kæreste Pia, min dejlige veninde...det er det rigtige I gør, for jer alle, det er jeg i hvert fald overbevist om...
Du ved jeg er der...tænker på dig...
Knus og kærlige tanker til dig,...

Ja jeg ved du er der og det betyder alt... du har hjulpet mig så langt...

Anmeld

20. marts 2009

Pia.

Astrid P skriver:

Øv, Pia... Det lyder som en hård tid du/I har haft! Den slags beslutninger trækker tænder ud, men det lyder som om du er afklaret med, at det er den rigtige løsning.

Du ønskes alt godt i din nye tilværelse - som min kloge gamle morfar altid sagde: Det retter sig!
Og det GØR det jo, på forunderlig vis kommer man igennem livets svære perioder som et både stærkere og klogere menneske.

Tanker herfra!

KH Astrid

Tak Astrid - tusind tak... Ja det er hårdt lige nu, men jeg tror på det eller det er jeg i hvert fald nød til...

Tak for dine tanker .... Knus Pia.

Anmeld

20. marts 2009

Pia.

Beck skriver:

Hej søde...

Det er jeg virkelig ked af at høre.
Men det virker som om I har tænkt det hele igennem og snakket om det - og dejligt I er gode venner, det er også det bedste for alle parter...

Jeg er glad for, at høre du har din familie og venner til hjælp og støtte, det må varme meget i denne tid...
jeg håber du kommer godt igennem det hele, men det skal du nok, du er jo en kærlig og stærk person

Jeg vil bare sige at mine tanker, ligger hos dig søde...

Og du skriver bare hvis du har brug for det...
Mange knus og kram Beck

Ja familie og venner betyder virkelig meget især i så svære situationer...

Tak for dine tanker og dit søde tilbud...

Varmt knus Pia.

Anmeld

20. marts 2009

Lusi

Hej søde Pia

Har flere gange tænkt på om du så stadig kan være dagplejemor, når i flytter hertil?

Anmeld

20. marts 2009

Pia.

Lykke86 skriver:

Hej søde Pia

Har flere gange tænkt på om du så stadig kan være dagplejemor, når i flytter hertil?

Nej det skal og kan jeg ikke... jeg vil helst noget andet.. min arbejdsuge som enlig mor skal ikke være på 48 timer, så nej jeg stopper d. 29 maj som dagplejer og skal så finde nyt job når jeg flytter....

Hvordan går det med jer er der blevet lidt mere ro hos jer, eller er der stadig ballade ?

Knus fra Pia.

Anmeld

20. marts 2009

Lusi

PiaR skriver:

Nej det skal og kan jeg ikke... jeg vil helst noget andet.. min arbejdsuge som enlig mor skal ikke være på 48 timer, så nej jeg stopper d. 29 maj som dagplejer og skal så finde nyt job når jeg flytter....

Hvordan går det med jer er der blevet lidt mere ro hos jer, eller er der stadig ballade ?

Knus fra Pia.

jamen det bliver da spændende så..
har du så noget i tankerne, du gerne vil? og vil dele med os andre nysgerrige?

Jaa der er vidst faldet lidt mere ro på, men er ikke forsvundet helt, for de råbte heeeeelt vildt lige neden under vores lejlighed, her den anden dag.
Men snakkede med varmemesteren igen og han sagde de havde fået et tip om de havde indtaget et kælderrum og det blev rydet samme dag.
Og så har de haft flere samtaler med deres forældre (som så ik fatter en dør af noget som helst og er ligeglade)

Men der sker da noget i sagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.