Nu er det vist på sin plads at jeg åbner lidt op og fortæller hvad der er sket her hjemme...
Flere af jer søde piger har skrevet til mig privat for at høre omkring min situation.
Jeg er lige blevet sepereret efter 10½ års ægteskab... Lige nu er det den eneste rigtige løsning.(tror jeg nok) Min ex mand er ved at flytte alle sine ting og ordne sin nye bolig og jeg bliver i huset lidt endnu så børnene kan gå deres skoleår færdig her...
jeg har valgt at flytte tilbage igen, så jeg kommer tæt på min familie som jeg med sikkerhed får endnu mere brug for nu end før...
Det er rigtig hårdt og der er enormt mange ting som skal falde på plads, men min dejlige familie og min skønne veninde hjælper mig rigtig meget, uden dem var jeg slet ikke nået her til hvor jeg er nu... Tak...
Vi kommer til at bo meget tæt, så børnene kan gå imellem os...
Der er sket så meget det sidste år at jeg har taget det her valg, måske kunne man have kæmpet mere, men jeg tror ikke jeg kunne alligevel... helt enige bliver vi nok aldrige, men jeg tror virkelig på at vi er nød til at gøre det her for at komme videre begge to...
Vi er gode venner nu, men det blev vi måske ikke ved med at være, hvis vi ventede...
Det her var lidt kort fortalt....
Mange knus og kram fra Pia
Anmeld