hvem ryger ud af x-factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2009

SaNiNa

PiaR skriver:

he he jeg er frisk - vores eget lille baby-band

Og vi skal da udgive en plade...
Er sikker blackmand blive helt vilde med os, så han vil lave en plade med os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2009

Tina2

Håber Mohamed vinder, synes han er super god:-)

Hvadskete der lige med det tøj Linda var i???? Ej, jeg håber simpelthen den stylist er fyret, hold kæft som hun så ud!!!!!!! :-(

Anmeld

21. marts 2009

wamse

malou skriver:

øv øv... jeg synes Muhammed er helt forkert i den her konkurrence... for min skyld ku han være røget i første omgang. Og at han sang Michael Jackson igår så DÅRLIGT er skammeligt for Michael Jackson fans.
Han har overhovedet ikke udviklet sig... og danser de samme moooves hver gang han skal optræde!! no good.

Dette års x factor har slet ikke hvad der skal til at vinde... nogen af dem!!! (Jo Lucas havde været det bedste bud.. fordi han er en original) smiler

knus malou

Helt enig, for mig var det også Lucas der skulle vinde fordi han er speciel, og fandt man lige hans stil så ville han total brillere

Anmeld

21. marts 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Håber Mohamed vinder, synes han er super god:-)

Hvadskete der lige med det tøj Linda var i???? Ej, jeg håber simpelthen den stylist er fyret, hold kæft som hun så ud!!!!!!! :-(

De sagde hun selv havde valgt....så det hun havde på er vel en del af hende...en voksen selvstændig kvinde...

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

malou skriver:

øv øv... jeg synes Muhammed er helt forkert i den her konkurrence... for min skyld ku han være røget i første omgang. Og at han sang Michael Jackson igår så DÅRLIGT er skammeligt for Michael Jackson fans.
Han har overhovedet ikke udviklet sig... og danser de samme moooves hver gang han skal optræde!! no good.

Dette års x factor har slet ikke hvad der skal til at vinde... nogen af dem!!! (Jo Lucas havde været det bedste bud.. fordi han er en original) smiler

knus malou

ha ha det var os lidt i sjovt skrevet griner for jeg kan ikke ha ham synes vi har nok drengerøve. Jeg synes det var fedt at han fyret den sådan af til Michael Jackson. Men synes over hoved ikke han skal vinde og synes ikke vi har en x-factor bland dem der er tilbage. og er så enig med dig i af Lucas var en vinder så synd han røg ud øv øv.

Knusse til dig

Anmeld

21. marts 2009

Tina2

Eva skriver:

De sagde hun selv havde valgt....så det hun havde på er vel en del af hende...en voksen selvstændig kvinde...

He he, ja så må man da håbe hun får sig en;-) For det styrer hun da bare slet ikke

Anmeld

21. marts 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

He he, ja så må man da håbe hun får sig en;-) For det styrer hun da bare slet ikke

Smag og behag kan vidst ikke diskuteres, kan det...jeg synes hun så dejlig ud...

Anmeld

22. marts 2009

malou

Eva skriver:

Smag og behag kan vidst ikke diskuteres, kan det...jeg synes hun så dejlig ud...

Synes jeg også hun gjorde..... super sød og charmerende kvinde med stort K

knus malou

Anmeld

22. marts 2009

Diana...

malou skriver:

Synes jeg også hun gjorde..... super sød og charmerende kvinde med stort K

knus malou

lige præsis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.