Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PiaR skriver:he he jeg er frisk - vores eget lille baby-band
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
malou skriver:øv øv... jeg synes Muhammed er helt forkert i den her konkurrence... for min skyld ku han være røget i første omgang. Og at han sang Michael Jackson igår så DÅRLIGT er skammeligt for Michael Jackson fans.Han har overhovedet ikke udviklet sig... og danser de samme moooves hver gang han skal optræde!! no good.Dette års x factor har slet ikke hvad der skal til at vinde... nogen af dem!!! (Jo Lucas havde været det bedste bud.. fordi han er en original) smilerknus malou
Tina2 skriver:Håber Mohamed vinder, synes han er super god:-)Hvadskete der lige med det tøj Linda var i???? Ej, jeg håber simpelthen den stylist er fyret, hold kæft som hun så ud!!!!!!! :-(
Eva skriver:De sagde hun selv havde valgt....så det hun havde på er vel en del af hende...en voksen selvstændig kvinde...
Tina2 skriver:He he, ja så må man da håbe hun får sig en;-) For det styrer hun da bare slet ikke
Eva skriver:Smag og behag kan vidst ikke diskuteres, kan det...jeg synes hun så dejlig ud...
malou skriver:Synes jeg også hun gjorde..... super sød og charmerende kvinde med stort Kknus malou
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128