hvem ryger ud af x-factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2009

Diana...

Ja så kan de andre jo godt pakke sammen når sanne salomonsen står på senen hi hi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Diana...

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg håber godt nok det bliver sidsel.... jeg synes slet ikke hun synger så godt som de andre.

Jeg er helt imponeret over Mohammen og ABC Jeg tror faktisk at ABC godt kan gå hen og vinde det hele. Jeg synes de gør det hammer godt, i forhold til hvordan de startede ud.... det bliver bare bedre og bedre for hver gang

Knus Pernille

Helt enig der er blevet gode. men hvis mohammed bliver ved med at synge Michael jackson så vinder han griner men det gør han jo heller ikke.

Men jeg tror og håber sidsel ryger ud

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

PiaR skriver:

ja nemlig... spændende om vi får ret....

Det fik vi sgu dejligt...

Anmeld

20. marts 2009

Mutti2

Diana/Claus skriver:

Helt enig der er blevet gode. men hvis mohammed bliver ved med at synge Michael jackson så vinder han griner men det gør han jo heller ikke.

Men jeg tror og håber sidsel ryger ud

Hehe.... SÅDAN.... så røg hun ud

Jeg synes Mohammed er dygtig og kunne sagtens vinde. Men det er bare ikke en 15 årig der skal vinde igen.....

Men NØJ, hvor jeg glæder mig til næste år, og høre jeres nye gruppe..... hahahahaha

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

Milla-Victoria's mor skriver:

Hehe.... SÅDAN.... så røg hun ud

Jeg synes Mohammed er dygtig og kunne sagtens vinde. Men det er bare ikke en 15 årig der skal vinde igen.....

Men NØJ, hvor jeg glæder mig til næste år, og høre jeres nye gruppe..... hahahahaha

Jeg synes heller ikke han skal vinde synes vi har nok drengerøve griner.

Men hold da op han kan fyre den af til jackson.

Ja ikke det kan du godt glæde dig til hi hi vi sender en demo til dig griner.

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

Nåå min dejlige kæreste og søn ligger og putte og jeg bliver jo helt misundelig så jeg vil kravle ind til dem sov godt alle sammen.

Anmeld

20. marts 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Det en aftale hvad med dig Pia skal du være med vores lille håndbold gruppe så laver vi et tøse band griner.

he he jeg er frisk - vores eget lille baby-band

Anmeld

20. marts 2009

Mutti2

Diana/Claus skriver:

Jeg synes heller ikke han skal vinde synes vi har nok drengerøve griner.

Men hold da op han kan fyre den af til jackson.

Ja ikke det kan du godt glæde dig til hi hi vi sender en demo til dig griner.

HAHA.... Det glæder jeg mig RIGTIGT meget til Jeg vil have det på video, så jeg kan se jer danse rundt hahaha

Anmeld

20. marts 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Det fik vi sgu dejligt...

ja farvel til sidsel ...

Anmeld

21. marts 2009

malou

Diana/Claus skriver:

Ja jeg ELSKER michael jackson synger så godt og fordi han har valgt det nr så skal han ikke ud i aften for min skyld skal han vinde og han gør det bare SUPER godt fed fed fed sang puha har helt kulde gysninger...

øv øv... jeg synes Muhammed er helt forkert i den her konkurrence... for min skyld ku han være røget i første omgang. Og at han sang Michael Jackson igår så DÅRLIGT er skammeligt for Michael Jackson fans.
Han har overhovedet ikke udviklet sig... og danser de samme moooves hver gang han skal optræde!! no good.

Dette års x factor har slet ikke hvad der skal til at vinde... nogen af dem!!! (Jo Lucas havde været det bedste bud.. fordi han er en original) smiler

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.