hvem ryger ud af x-factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2009

SaNiNa

Ja det var meget godt...
Men blackman kan da vidt have et nyt ordforråd nu må homogen være slidt op...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Diana...

Det lød sgu godt synes jeg hende plejer jeg helle ikke kunne li så meget men hun ga den da gas...

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

Det lød sgu godt synes jeg hende plejer jeg helle ikke kunne li så meget men hun ga den da gas...

Anmeld

20. marts 2009

SaNiNa

nå mon hun er bedre nu?

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

nå mon hun er bedre nu?

NEJ det var hun så ikke... jeg kan ikke li hende. der er noget ved hende som jeg bare ikke kan ha og synes hendes stemme er kedelig,

Anmeld

20. marts 2009

SaNiNa

Hold da op et nummer han skal synge...

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

Hold da op et nummer han skal synge...

Ja jeg ELSKER michael jackson synger så godt og fordi han har valgt det nr så skal han ikke ud i aften for min skyld skal han vinde og han gør det bare SUPER godt fed fed fed sang puha har helt kulde gysninger...

Anmeld

20. marts 2009

SaNiNa

HIHI jeg ville osse rigtig gerne se ham nu her til en af de 50 koncerter han giver i juni, men tror desværre jeg må undvære da lilledrengen jo lige er kommet til verden og kan helt sikkert ikke undvære ham...

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

HIHI jeg ville osse rigtig gerne se ham nu her til en af de 50 koncerter han giver i juni, men tror desværre jeg må undvære da lilledrengen jo lige er kommet til verden og kan helt sikkert ikke undvære ham...

Nej det kan man ikke jeg heller ikke klar til Tiestö i forum nu her det har jeg ellers ventet næsten 2 år på men vil heller putte med Lucas.

Anmeld

20. marts 2009

Mutti2

Jeg håber godt nok det bliver sidsel.... jeg synes slet ikke hun synger så godt som de andre.

Jeg er helt imponeret over Mohammen og ABC Jeg tror faktisk at ABC godt kan gå hen og vinde det hele. Jeg synes de gør det hammer godt, i forhold til hvordan de startede ud.... det bliver bare bedre og bedre for hver gang

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.