Har/havde I kravlegård?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Kløver

Thalia skriver:

Vi har en kravlegård og vi har været supert glade for den.

Det siger sig selv at man ikke bruger en kravlegård når babyen begynder at møve sig rundt, men når de er helt små er den en kæmpe hjælp.

Da vi købte den skyldtes det at der var meget fodkoldt i vores lejlighed og jeg derfor ikke var vild med at placere baby på gulvet.

Den blev fundet frem igen da vi fik Victor, og her handlede det om at vi også havde et barn på 1½ år at tage hensyn til. Sebastian var vild med at køre scooter på det tidspunkt, og jeg syntes ikke at det var rimeligt at han konstant skulle mindes om at køre forsigtigt, bare fordi der lå en baby på gulvet. Så gave det mere mening at lillebror havde kravlegården og så var det samtidig der hvor han havde Helle. Forstået på den måde at Sebastian godt kunne forstå at når babyen var i kravlegården så skulle man ikke rende og dimse med ham, så skulle han have fred og ro.

Vi venter os igen nu, og jeg forventer helt klart at kravlegården kommer frem igen til de første måneder. Igen handler det om at give babyen et frirum, og samtidig slippe for alt for mange konflikter med torebrødrene. Der skal være plads til alle herhjemme og lige så vel som Sebastian og Victor skal lære at tage hensyn til en lille, skal der også være plads til at de fortsat kan løbe og lege uden at blive irettesat hele tiden.

Thumbs up

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Hailiesmom11

Vi har en men vi har også 2 store hunde og et hus på 170 kvm så vi har intet problem med plads..

Tror snart den bliver pakket væk her indenfor de næste par måneder, for vi bruger den ikke så meget mere, vi kunne ikke have undværet den, specielt i starten da hundende lige skulle vænne sig til vores datter

Anmeld

13. februar 2012

-Sigrid-

Vi har ikke en rigtig kravlegård, men bruger tremmesengen som vi så har flyttet ind i stuen. Jeg har stemt at vi har, men nemt kunne undvære, for den er s*u så stor at hun ikke ville ligge mærke til hvis den blev større

Men nu har vi ingen dyr, og Nethe har ingen ældre søskende, og vi bruger den mest til når jeg skal på toilet og jeg ikke vil have hun ligger i sofaen... Kan godt være hun kun er 3 uger gammel, men wow - den tøs kan flytte sig! 

Anmeld

13. februar 2012

Marco2

Havde lånt en til vores første barn da vi har hund og ikke vidste hvordan og hvorledes med den. Men den blev aldrig brugt til andet end én stor legetøjsopbevaring, så den gav vi tilbage igen, for det var lige et stort nok skrummel at have til at stå bare til legetøj. Her med vores 2. barn har vi ikke haft en kravlegård.

Anmeld

13. februar 2012

Barbamama

Vi har brugt kravlegård til vores første barn og gør det sikkert igen til nr 2 men vi kunne sagtens undvære den. Jeg har brugt den til vores datter mens hun var så lille at hun ikke kunne komme nogen steder alligevel. Og dér hvor vi så tænkte at vi egentlig skulle bruge den (når hun kunne komme omkring og vi måske lige skulle ordne noget uden hun splittede det hele ad) der brugte vi den ikke. Så røg den i kælderen. Nu må vi se, det bliver nok det samme med vores dreng når han kommer. Jeg tager den i hvert fald op igen.

Anmeld

13. februar 2012

LenaJohansen

Jeg har stemt blankt, for jeg havde ikke til min første datter, men har anskaffet mig en til den kommende.. For syntes det er praktisk når den ældste er 17mdr.. Hun vil jo ikke helt ku forstå at lade den lille ligge for sig selv, som hun selv gjorde den gang hun var lille

Anmeld

13. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har en vi slet ik har brugt, men vi har gemt den hvis vi nu sku få brug for den, her anden gang. Vh stine

Anmeld

13. februar 2012

Clisolka

Nix, vi havde heller ikke en - og har heller ikke savnet den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.