Har/havde I kravlegård?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har/havde I kravlegård?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.798 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

lycly

Blev lige inspireret af en anden tråd ang. hvornår man må bruge en kravlegård, til at høre hvor mange af jer der rent faktisk har brugt en?

Personligt synes jeg den er unødvendig. Det eneste jeg synes der gør den praktisk, er husdyr som kat eller hund. Ellers ikke.

Vi har aldrig haft kravlegård til Julia af flere årsager. Synes bl.a. den fylder enormt meget.
Og så ligger hun altid på gulvet, så hun rigtig kan udfordre sig selv, og jeg synes også, at alle de der aktiviteter til at styrke motorikken, er nemmere at udføre med hende på gulvet.

Men hvad siger I? I kan nøjes med at stemme, men I må også gerne uddybe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Pige2009

LunaLykke skriver:

Blev lige inspireret af en anden tråd ang. hvornår man må bruge en kravlegård, til at høre hvor mange af jer der rent faktisk har brugt en?

Personligt synes jeg den er unødvendig. Det eneste jeg synes der gør den praktisk, er husdyr som kat eller hund. Ellers ikke.

Vi har aldrig haft kravlegård til Julia af flere årsager. Synes bl.a. den fylder enormt meget.
Og så ligger hun altid på gulvet, så hun rigtig kan udfordre sig selv, og jeg synes også, at alle de der aktiviteter til at styrke motorikken, er nemmere at udføre med hende på gulvet.

Jeg har det ligesom dig - synes den er komplet unødvendig og har ikke haft en

Anmeld

12. februar 2012

MinNoah

Havde heller ikke nogen.. som dig synes jeg også kun sådan en er nødvendig hvis man har husdyr der fælder enormt meget på gulvet eller generer baby når den ligger på gulvet,

Anmeld

12. februar 2012

Ryberg

Vi havde kravlegård, og vi var SÅ glade for den... vi har det meget gulvkoldt, så det var eminent at have Lasse liggende i den + jeg har lidt dårlig ryg til tider, så det var en mere hensigtsmæssig stilling at lege med ham i den og tage ham op og ned, end helt nede på gulvet

Der var heller ingen Tvivl om at lasse elskede at være i den.... !!

Anmeld

12. februar 2012

twinny

Nej og det har heller ikk været på tale... Vi har et par hunde.... Men vi har børnegitter, så når de ligger på gulvet.. Er hundene lukket ude i gangen, men kan stadigvæk være med til at se.

Men jeg har det lige som dig.

Anmeld

12. februar 2012

An&Jo

ja det havde jeg..

Først købte jeg den fordi vi havde det enormt fodkoldt, og ville være ked af at have en syg baby hele tiden..

Senere fik vi hund og så var den uundværlig hvis man lige skulle på toilet osv, for så kunne baby ligge der uden at blive slikket i hovedet af hunden fordi jeg ikke kunne sige nej til hunden jo..

jeg har den stadig, og den bliver også taget i brug til den lille ny, mest for at den så kan ligge lidt i fred fra storebror hvis det er..

Anmeld

12. februar 2012

lycly

KittyGirl skriver:

Vi havde kravlegård, og vi var SÅ glade for den... vi har det meget gulvkoldt, så det var eminent at have Lasse liggende i den + jeg har lidt dårlig ryg til tider, så det var en mere hensigtsmæssig stilling at lege med ham i den og tage ham op og ned, end helt nede på gulvet

Der var heller ingen Tvivl om at lasse elskede at være i den.... !!

Åh ja, kan godt se at det er langt mere hensigtsmæssigt for din ryg, at have ham i kravlegård, så du ikke skal bukke dig så langt

Anmeld

12. februar 2012

Fenja09

Vi har kravlegård til Alberte og vi kan ikke undvære den, selvom hun faktisk ikke ligger så ofte i den. Vi har hund og to katte og jeg er ikke vild med at hun ligger på gulvet - som sådan ikke pga dyrene, men mere hårene de taber. Og ja jeg støvsuger hehe men vores dyr er langhårede og hvide, så det kommer rigtig hurtigt

På et tidspunkt kan det jo ikke undgåes at hun ligger på gulvet, når hun begynder at kravle osv men nu synes jeg det er rigtig fint at have kravlegården

/Fenja

Anmeld

12. februar 2012

L&V

LunaLykke skriver:

Vi har en af den simple grund at vi har en hund, så det er rart at man lige kan ligge hende uden hunden hopper i hovedet af hende

Anmeld

12. februar 2012

dpb

Jeg har svaret ja, kunne ikke undvære den... men det var først til vores nr.3 vi købte den  og vi købte den brugt Følte ikke den var nødvendig med de andre to...

Vi valgte at købe en kravlegård, da vi gerne ville have at Adrian også havde et sted hvor han kunne være i fred for sine to brødre... specielt Andreas da han kun var 1½år da Adrian kom til og derfor ikke havde helt samme forståelse for det som vores ældste Nødvendig for at have ro i sindet når man skulle på toilettet eller lign.

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.