Har du været sammen med en af samme køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Rikkeas

Maja88 skriver:

Ja som ? går på.. har du været sammen med en af samme køn...

og hvor finder man dem henne?? i byen eller

Jeg tror ikke, at jeg vil kunne få følelser for en pige.

Men jeg kan sagtens tænde på damer, og jeg kunne da ikke være bleg for at prøve det en dag.

jeg synes at nogle damer er virkelig lækre, og jeg får helt lyst til at gramse på dem Haha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

FrkZier

rikkeas skriver:

Jeg kan slet ikke forstå det!

Min kæreste vildt meget gerne have en trekant, kun dog hvis vi kan fortsætte forholdet bagefter uden at jeg bliver jaloux over at se ham have sex med en anden pige. 
Så så vigtigt er det heller ikke præcist for ham, men hvis jeg sagde: nu gør vi det, - så ville han gøre det..

hmmmm

tror bestemt også jeg ville have svært ved at se min kæreste med en anden pige, men når det under de omstændigheder tror jeg ikke det vil være så galt.. dog ville det optimale nok for mig være at en trekant foregik med to "fremmede", men jo kunne stadig godt tænke mig at prøve det - er jo pisse nysgerrig hehe

Anmeld

17. februar 2012

blomst84

Har aldrig været sammen med en pige og kommer nok ikke til det  

Anmeld

17. februar 2012

Rikkeas

FrkZier skriver:

tror bestemt også jeg ville have svært ved at se min kæreste med en anden pige, men når det under de omstændigheder tror jeg ikke det vil være så galt.. dog ville det optimale nok for mig være at en trekant foregik med to "fremmede", men jo kunne stadig godt tænke mig at prøve det - er jo pisse nysgerrig hehe

Jeg vil også helst være den der kommer ind udefra, så det ikke er MIT forhold der skal prøve det.

Enten bære det, ellers brister det.

Og jeg tør ikke tage chancen hvertfald.

men tanken om at være sammen med en pige er da ret fristende! :-D

Anmeld

17. februar 2012

FrkZier

rikkeas skriver:

Jeg vil også helst være den der kommer ind udefra, så det ikke er MIT forhold der skal prøve det.

Enten bære det, ellers brister det.

Og jeg tør ikke tage chancen hvertfald.

men tanken om at være sammen med en pige er da ret fristende! :-D

har også godt overvejet den der, om jeg overhovedet kunne se min kæreste på samme måde bagefter, men det kommer jo alligvel ikke på tale da min kæreste bestemt ikke vil dele mig hehe

- ja det lyder da lidt spændende hehe, nogen gange kan jeg godt lidt fortryde jeg aldrig fik det prøvet mens jeg stadig var single :p

Anmeld

17. februar 2012

celkt

Maja88 skriver:

Ja som ? går på.. har du været sammen med en af samme køn...

og hvor finder man dem henne?? i byen eller

ja flere gange. Er ligeså meget til piger som til mænd, men kunne bare ikke tænke mig at bo sammen med en kvinde, - to gange hormoner under samme tag er det bedst at undgå...

Anmeld

18. februar 2012

Kay

celkt skriver:

ja flere gange. Er ligeså meget til piger som til mænd, men kunne bare ikke tænke mig at bo sammen med en kvinde, - to gange hormoner under samme tag er det bedst at undgå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.