Har du været sammen med en af samme køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.913 visninger
36 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Maja88

Ja som ? går på.. har du været sammen med en af samme køn...

og hvor finder man dem henne?? i byen eller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Kay

ja det har jeg... og det var en venindes veninde.... og en jeg mødte i byen...

ved der er mange der finder på nettet også....

Anmeld

12. februar 2012

modesty

Ja, jeg var kæreste med en kvinde i knap 5 år inden jeg mødte min nuværende kæreste, som er far til mit barn. Vi mødtes gennem arbejde, men jeg har mødt andre kvinder i byen, ja. Har aldrig dyrket deciderede homo-steder, dog. 

Anmeld

12. februar 2012

Maja88

Kay skriver:

ja det har jeg... og det var en venindes veninde.... og en jeg mødte i byen...

ved der er mange der finder på nettet også....

skete det så bare såen eller snakkede i om det inden at i ville prøve eller

Anmeld

12. februar 2012

kirsti

definer sammen??

Jeg har kysset med piger men ikke mere!

Flygirls.dk er et sted at finde homo/bi piger ellers så i byen hvis man ikke er genert

Anmeld

12. februar 2012

Maja88

modesty skriver:

Ja, jeg var kæreste med en kvinde i knap 5 år inden jeg mødte min nuværende kæreste, som er far til mit barn. Vi mødtes gennem arbejde, men jeg har mødt andre kvinder i byen, ja. Har aldrig dyrket deciderede homo-steder, dog. 

flirter man bare i byen som man ville gøre med mænd så...

eller...

jeg tænker.. man kunne jo nemt fornærme nogen

Anmeld

12. februar 2012

Kay

Maja88 skriver:

skete det så bare såen eller snakkede i om det inden at i ville prøve eller

første gang med min venindes veninde var vi fulde... hun var lesbisk og havde lagt an på mig hele aftenen... og så skete det bare...

anden gang med hende jeg mødte i byen var det længervarende vi var sammen i 6 md. men startede som en flirt i byen...

jeg kunne godt finde på det igen... men ved at kæresten gerne ville være med så... og det ved jeg ik helt hvad jeg sys om...

Anmeld

12. februar 2012

kirsti

Maja88 skriver:

eller...

ærlig talt tror jeg ikke du kommer til at fornærme nogen!

Konktret eks fra en nylig bytur:

Jeg kommer op i baren, der sidder en pige alene og jeg spørger om hun ikke vil med ned til os og sidde.

Da vi kommer ned og sidde siger hun at hun har lagt mærke til mig og derfra kører snakken om alt mellem himmel og jord.

Jeg har kæreste på og det bliver derfor af gode grunde ikke til mere men hun åbnede op for tingene på en let og elegant måde synes jeg.

Havde jeg ikke haft kæreste på kunne jeg nok godt have fundet på at køre den helt ud men jeg kunne aldrig være kæreste med en pige. Det skulle kun være for det seksuelle

Anmeld

12. februar 2012

Henriette Aaby

Jeg er biseksuel og har levet som lesbisk i 10 år. Men for 7 år siden mødte jeg min mand og blev forelsket i ham. Nu er vi gift og har to skønne unger sammen

Hvis det som ikke må ske, at min mand og jeg gik fra hinanden, så kan jeg ikke udlukke at jeg møder en skøn kvinde, som jeg kunne blive forelsket i

Anmeld

12. februar 2012

modesty

eller...

Man kan jo flirte på mange forskellige måder.  Jeg synes hurtigt at man kan opfatte om interessen er gensidig - på samme måde som man kan hvis det er en mand. Nogle af dem jeg har været sammen med, har jeg vidst i forvejen var lesbiske (via fælles venner/bekendte). Andre har det bare ligesom givet sig selv at de også var interesserede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.