Har du været sammen med en af samme køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

MelikkazMoar

Maja88 skriver:

Ja som ? går på.. har du været sammen med en af samme køn...

og hvor finder man dem henne?? i byen eller

har været sammen med 2 forskellige piger, for noget tid siden

og den ene var fundet på GirlFriend.dk (boyfriend.dk)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Maja88

MelikkazMoar skriver:

har været sammen med 2 forskellige piger, for noget tid siden

og den ene var fundet på GirlFriend.dk (boyfriend.dk)

sejt.. vidste slet ikke der fandtes sådanne sider

Anmeld

12. februar 2012

MelikkazMoar

Maja88 skriver:

sejt.. vidste slet ikke der fandtes sådanne sider

hihi.. jo jo

fandt også min kæreste derinde.. han søgte begge dele mest piger.. og jeg søgte kun piger..

men han ku ikke lade mig være, og så .. ja.. så blev det til mere end ét møde

Anmeld

12. februar 2012

Maja88

har aldrig været sammen med en anden pige selv- andet end kys da jeg var 16 måske...

men jeg kunne godt tænke mig at prøve det.. Men manden vil ikke have det... og ville da slet heller ikke vide hvordan jeg skulle bære det an...

Anmeld

12. februar 2012

Faith

Har kysset med en pige, men ikke mere end det. Har aldrig haft lysten til at lave mere end det med en pige, og kysseriet var udelukkende for sjov. Kunne ikke have et forhold til en pige.

Anmeld

12. februar 2012

Kay

Faith skriver:

Har kysset med en pige, men ikke mere end det. Har aldrig haft lysten til at lave mere end det med en pige, og kysseriet var udelukkende for sjov. Kunne ikke have et forhold til en pige.

helt ærligt så kan jeg godt forstå din tanke... har været i et forhold i 6 md. med en... og det er også det længeste jeg kunne det... hihi... det bliver for meget...

Anmeld

12. februar 2012

Soleil

Maja88 skriver:

Ja som ? går på.. har du været sammen med en af samme køn...

og hvor finder man dem henne?? i byen eller

Kun i fuldskab hvor vi var 2 tøser der hyggede, ellers ikke...

Men jeg vil rigtig gerne igen og kæresten er også helt med på den

Jeg har nogle brugere på lidt forskellige forums, og piger er der rigtig mange af. Så når jeg engang er klar igen efter graviditeten, så skal det prøves igen...Så Go for it!

Anmeld

12. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

har været sammen med et par stykker og havde et forhold med en i et halvt års tid.. 

inden jeg fandt sammen med ham jeg har nu. men må ikke være sammen med andre piger mere.. 

Anmeld

12. februar 2012

FrkZier

nej har jeg ikke, har dog længe godt kunne tænke mig det - da jeg så gik fra min kæreste tænkte jeg at det så var tiden til at prøve det, men forelskede mig i min nuværende kæreste, og det andet blev slået lidt hen - har dog forslået min kæreste en evt. trekant eller lign.. det er han bare slet ikke med på, han gider ikke skulle dele mig selvom det er med en anden pige.. sååå det bliver nok ikke til noget herfra

Anmeld

12. februar 2012

Maja88

FrkZier skriver:

nej har jeg ikke, har dog længe godt kunne tænke mig det - da jeg så gik fra min kæreste tænkte jeg at det så var tiden til at prøve det, men forelskede mig i min nuværende kæreste, og det andet blev slået lidt hen - har dog forslået min kæreste en evt. trekant eller lign.. det er han bare slet ikke med på, han gider ikke skulle dele mig selvom det er med en anden pige.. sååå det bliver nok ikke til noget herfra

det lyder præcis som min mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.