Anja hvordan går det med amningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2009

Anja

ka li ja skriver:

ja og det er IKKE din pligt at amme! husk det

jeg prøvede altså de der amme brikker, og det gjorde at det ikke gjorde så ondt når han spiste.
men til sidst gjorde det så ondt at jeg spændte så meget at jeg fik myoser i hele ryggen. og det isned i min ryg hver gang han skulle ha mad. av av av.
prøv brikkerne eller smid håndklæddet i ringen og sig det er sgu fint hu har spist ved dig så længe!
presser manden dig til at amme???

Jeg kan virkeligt godt genkende din beskrivelse af at man sidder og spænder.

Nej, min mand synes bare jeg skal stoppe i stedet for at pine mig selv. Han fremhæver hver gang vi taler om det, at jeg jo HAR amme de vigtige 4 mdr og lidt til. Han synes det er vildt hyggeligt, at han kan få lov at give hende en flaske ind imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Joan ( Smallie )

Passer ikke at man ikke kan få den fede mælk ud når man bruger ammebrikker. Jeg ammet Niels fuldt ud til han var 4 måneder og da han var 8 måneder sagde han selv fra. Han har aldrig fået andet end min mælk eller grød. Han var en stor dreng og tog på som han skulle og enda lidt til.

Med hensyn til ammebrikker så prøv dem der hedder medela i str l. Hvis du stadig har mod på det.

Anmeld

20. marts 2009

Anja

Joan ( Smallie ) skriver:

Passer ikke at man ikke kan få den fede mælk ud når man bruger ammebrikker. Jeg ammet Niels fuldt ud til han var 4 måneder og da han var 8 måneder sagde han selv fra. Han har aldrig fået andet end min mælk eller grød. Han var en stor dreng og tog på som han skulle og enda lidt til.

Med hensyn til ammebrikker så prøv dem der hedder medela i str l. Hvis du stadig har mod på det.

Hvor køber du de ammebrikker ?

Så nogle på apoteket, men kan ikke genkende om det var det de hed.

Tror jeg køber nogen i morgen. Har jo selvfølgelig allerede været på apoteket i dag for at købe profylac ! Og med 3 børn og 1½ km til apoteket, så bliver det altså i morgen jeg smutter derned, så er manden hjemme til at tage børnene.

Har lige ammet uden bideri Lige nu sover de to små, så jeg slapper af sammen med Jonas som ser Disney Channel.

Anmeld

20. marts 2009

Joan ( Smallie )

De er købt på apoteket. Det kan sådan set være lige meget hvad de hedder det skal bare være strL du skal have fat i. kan tage et billede af mine eller finde nogen på nettet så du kan se dem.

Anmeld

20. marts 2009

ka li ja

Anja skriver:

Hvor køber du de ammebrikker ?

Så nogle på apoteket, men kan ikke genkende om det var det de hed.

Tror jeg køber nogen i morgen. Har jo selvfølgelig allerede været på apoteket i dag for at købe profylac ! Og med 3 børn og 1½ km til apoteket, så bliver det altså i morgen jeg smutter derned, så er manden hjemme til at tage børnene.

Har lige ammet uden bideri Lige nu sover de to små, så jeg slapper af sammen med Jonas som ser Disney Channel.

jeg købte mine på apoteket, men kan ikke huske hvad de hed...

aj hvor hygge i sidder og stener fjerner!

jeg vil op efter alexander..... havde egentlig håbet på arthur ville vågne inden, men så må jeg jo tage ham med i vognen der op! han har bare ingen bukser på, og jeg ved han vil ned og gå når han vågner.....

Anmeld

20. marts 2009

Anja

Har størrelsen noget at gøre med hullet i den ? Eller ?

Anmeld

20. marts 2009

Joan ( Smallie )

Anja skriver:

Har størrelsen noget at gøre med hullet i den ? Eller ?

Har også noget med hullet og gøre. Men også hvor stor dine vorter er. Sidste gang brugte jeg str L selv om mine vorter ikke er ret stor. Men de suger bare ud så den slutter tæt og så får de det mælk de skal bruge.

Dem jeg bruger lige nu er str S og dem bruger jeg kun fordi jeg bare har så meget mælk her i starten at jeg er lige ved at drukken mine børn. Så den her gang prøver jeg lige med de små og når hun så er lidt ældre går jeg over til dem i str L.

Joan

Anmeld

20. marts 2009

ka li ja

dem jeg havde var ikke i forskellige str.
tror måske de var fra avent
vorten blev bare automatisk suget ud i spidsen på den når han sugede

Anmeld

20. marts 2009

Anja

ka li ja skriver:

dem jeg havde var ikke i forskellige str.
tror måske de var fra avent
vorten blev bare automatisk suget ud i spidsen på den når han sugede

Okay. Jeg bruger Avent sutteflasker og dem tager hun jo gerne nu, så måske skulle jeg se om Matas har nogle.

Smutter i al fald i centret i morgen og ser at få købt nogle ammebrikke og så får det en chance. Tror ikke jeg kan mætte hende alene med amning, men gad godt amme hende et par gange i døgnet et par mdr endnu.

Anmeld

20. marts 2009

ka li ja

Anja skriver:

Okay. Jeg bruger Avent sutteflasker og dem tager hun jo gerne nu, så måske skulle jeg se om Matas har nogle.

Smutter i al fald i centret i morgen og ser at få købt nogle ammebrikke og så får det en chance. Tror ikke jeg kan mætte hende alene med amning, men gad godt amme hende et par gange i døgnet et par mdr endnu.

ja ind og hør hvad de har der inde!
jeg mener nemlig også jeg købte avent fordi det var hans flasker også!

held og lykke med det søde, og god tur i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.