Det går desværre ikke super godt.
Esther bliver bare ved med at bide. Der er ikke noget mønster i det, så jeg kan ikke rigtigt forudse, hvornår det kommer. Jeg ammer iøjeblikket 2-3 gange i døgnet og så får hun skemad+drikkelse af kop eller flaske resten af tiden. Når jeg ammer er det som at sidde på nåle og når hun bider eller jeg har sår fra hun har bidt føles amningen som det lige gør i starten, når man er øm og har sprækker. Det er med andre ord ikke særlig hyggeligt.
Desuden er jeg overbevist om, at min mælke ikke er så næringsrig længere. Selvom hun er oppe på 3 skemåltider om dagen, hvor hun drikker/spiser så meget at hun ikke ammes bagefter, så var hun begyndt at vågne hver anden time hele natten for at ville spise. Jeg trorø det er fordi der ikke har været så meget mælk hos mig, bla oplevede jeg i går morges at selv om det var næsten 12 timer siden jeg sidst havde ammet og mine babser føltes omme og vildt spændte, så var der ikke mere end at hun havde tømt begge bryster på i alt 5 min

.
Jeg har det skidt med den manglende amning, men omvendt så får hun hvad jeg har og hun er blevet ammet længere end Elias, der fik suppl af mme fra 3½ mdr og sagde fra ved amning da han var 5 mdr. Desuden kan jeg tydeligt se på hendes bleer, at hun nu får mere. Da jeg kun ammede kunne jeg godt skifte hende og finde en helt tør ble selv om det måske var 5 timer siden hun var blevet skiftet. Nu er der gode tunge bleer næsten hver gang

Hun sover også bedre. Hun har de sidste dage sovet kl 20 - 06 med en enkelt flaske kl 02.
Tak for at du spurgte, det fylder temlig meget i mig, som du nok kan se med det lange svar, det er blevet til
Anmeld