Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Den har intet spist overhovet. Nej jeg synes også det ser ret underligt ud, og bestemt ikke ud som om den har det godt. Stakkels lille babypadde. Den er på størrelse med en tommelfinger.
Den har intet spist overhovet. Nej jeg synes også det ser ret underligt ud, og bestemt ikke ud som om den har det godt. Stakkels lille babypadde. Den er på størrelse med en tommelfinger.
FamilenStorm skriver: Hvad sagde dyrlægen?
Hvad sagde dyrlægen?
Vi skal komme der ned med den i morgen, hold op en ventetid der er når man ringer op i weekenden... Så håber jeg hun når at komme hjem så hun selv kan betale, men ellers må vi jo lægge ud for hende, til hun kommer hjem. Han syntes det lød underligt, men ville gerne lige se på det, det kunne være noget svamp af en art eller mellemørebetændelse. Vidste jeg ikke sådan nogle kunne få, men igen ved jo ikke rigtigt noget om de padder der.
Anonym skriver: Vi skal komme der ned med den i morgen, hold op en ventetid der er når man ringer op i weekenden... Så håber jeg hun når at komme hjem så hun selv kan betale, men ellers må vi jo lægge ud for hende, til hun kommer hjem. Han syntes det lød underligt, men ville gerne lige se på det, det kunne være noget svamp af en art eller mellemørebetændelse. Vidste jeg ikke sådan nogle kunne få, men igen ved jo ikke rigtigt noget om de padder der.
Det er slet ikke ualmindeligt at sumpskidpadder får "bylder" og hævede ører, men det her synes jeg ikke ligner sådan noget, fordi at hele hovedet er hævet også.. eij det ser godt nok skrækkeligt ud!! Du må lige komme med en update..
for det lille dyr.. nurgh!
Issa skriver: Det er slet ikke ualmindeligt at sumpskidpadder får "bylder" og hævede ører, men det her synes jeg ikke ligner sådan noget, fordi at hele hovedet er hævet også.. eij det ser godt nok skrækkeligt ud!! Du må lige komme med en update.. for det lille dyr.. nurgh!
Skal jeg nok Ja jeg synes også det er voldsomt, men nu må vi se hvad han siger til det.
FamilenStorm skriver: Håber hun kommer hjem, så hun selv kan betale.. Man ved ski aldrig med nogle man ikke rigtig kender.. Håber ikke det koster alverden, og at det ikke er helt alvorlig med den.. Men synes det er fedt af dig at du reagere på det..
Håber hun kommer hjem, så hun selv kan betale.. Man ved ski aldrig med nogle man ikke rigtig kender.. Håber ikke det koster alverden, og at det ikke er helt alvorlig med den.. Men synes det er fedt af dig at du reagere på det..
Man kan da ikke lade et dyr lide, bare fordi man ikke ved om det er normalt eller ej. Det ville da være synd, derfor jeg lige ville vende den med jer herinde. Tusind tak for dine råd. Jeg håber også virkelig hun når hjem, det ville være bedst.
Anonym skriver: Man kan da ikke lade et dyr lide, bare fordi man ikke ved om det er normalt eller ej. Det ville da være synd, derfor jeg lige ville vende den med jer herinde. Tusind tak for dine råd. Jeg håber også virkelig hun når hjem, det ville være bedst.
Anonym skriver: Kan altså ikke så godt lide at røre ved den er bange for den bider, så her er nogle billeder jeg har prøvet at tage af den.
Kan altså ikke så godt lide at røre ved den er bange for den bider, så her er nogle billeder jeg har prøvet at tage af den.
Puha det ser ikke godt ud - jeg tænker også det ligner noget svamp... Der er kun den ene i akvariummet ik?
Godt at dyrlægen vil kigge på det i morgen. Hvad skal du fodre den med?
Babymor2010 skriver: Puha det ser ikke godt ud - jeg tænker også det ligner noget svamp... Der er kun den ene i akvariummet ik? Godt at dyrlægen vil kigge på det i morgen. Hvad skal du fodre den med?
Det er sådan nogle små grønne kugler den får, man kan faktisk det på billedet Ja han sagde også det kunne tyde på svamp og jo den er alene.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128