Tryghedsscanning igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Frk-Lotusblomst

kitty skriver:

DDe

Dejligt I også fik en god scanning! Vi må vente i spænding til NF! Hvor langt er du henne (sådan ca )

Der er ikke andet for. :-)
Ifølge lægen er jeg 8+3, ifølge mig selv (æl) er jeg 7+6 men ifølge målingen er jeg 7+2. :-) så vi er tæt på hinanden. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Lotus86

Nåår... Lille bitte Tot

Tillykke med en dejlig veloverstået scanning, det bare så fantastisk altså

Anmeld

12. februar 2012

Becks

kitty skriver:

... viste et fint lille blinkende hjerte. Der ér en lille øko-tot på vej til os!

Hun målte den lille, for at hjælpe med at fastsætte termin. Hun målte dog kun én gang, og selvom hun var sød og rar, og virkede professionel, så synes jeg at lige netop dét virkede lidt "tilfældigt". I Brædstrup målte de Boas 4 gange til tryghedsscanningen, og tog gennemsnittet heraf.. Scanningsdamen sagde 7+3 (igår), hvor mine egne beregninger (udfra æl) siger 8+1.. Det er 5 dage, og ikke noget vildt.. Men må vist vente til NF, til at få den rette terminsdato.

Billedet er dårligt, men det er vores lille bitte "Tot"

Perfekt søde A

Anmeld

12. februar 2012

Nessie

Hvor er det skønt  Der ligger virkelig en lille én derinde, og vokser sig stor og stærk 

Anmeld

17. februar 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

... viste et fint lille blinkende hjerte. Der ér en lille øko-tot på vej til os!

Hun målte den lille, for at hjælpe med at fastsætte termin. Hun målte dog kun én gang, og selvom hun var sød og rar, og virkede professionel, så synes jeg at lige netop dét virkede lidt "tilfældigt". I Brædstrup målte de Boas 4 gange til tryghedsscanningen, og tog gennemsnittet heraf.. Scanningsdamen sagde 7+3 (igår), hvor mine egne beregninger (udfra æl) siger 8+1.. Det er 5 dage, og ikke noget vildt.. Men må vist vente til NF, til at få den rette terminsdato.

Billedet er dårligt, men det er vores lille bitte "Tot"

Det er så fantastisk! stort tillykke med miraklet igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.