Tryghedsscanning igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

otlitrom

Sofia skriver:

Nå ja Krølfisen selvfølgelig Hvor spændende I vil vide kønnet. Det vil vi også næste gang. Har du en fornemmelse?

Ingen fornemmelse overhovedet, men det kunne da være skægt hvis det var en pige Det var jeg helt overbevist om sidst, at det var en pige. Der tog jeg fejl Nu venter vi og ser.. Men denne gang kan vi ikke holde spændingen ud - også mest af praktiske årsager, når nu de bliver så tæt i alder. Så er det meget rart at kunne enten genbruge, farve om, eller købe det der mangler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

otlitrom

Maalene skriver:

Kæmpe stort tillykke med den lille mirakel-baby, hvor er det fantastisk

Da vi var til tryghedsscanning i sin tid blev vi også sat tilbage, og til nf blev vi sat 5 dage frem igen, så mon ikke i også gør det

Hvor skørt! Jo måske vi bliver flyttet igen.. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal forholde mig til at dato, så jeg er bare et sted mellem de to -og venter til NF, hvor de forhåbentligt kan afklare det lidt for os. Ligegyldigt hvad, så ser det ud til at blive slut september.

Og tak!

Anmeld

12. februar 2012

otlitrom

nettemor skriver:

Hvor lækkert.

Nu må det være meget mere virkeligt.

Endnu engang kæmpe stort tillykke

Jeg fik en lille tåre i øjenkrogen og så grinede jeg (for det gør jeg altid, når jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre af mig selv ) så jo, nu er det mere virkeligt. Og mere legalt at maven er så stort som et hus allerede

Anmeld

12. februar 2012

Mettemus

Det er simpelthen så fantastisk med den lille Tot! Og tillykke med hjerteblink. På mange måder synes jeg sådan en tryghedsscanning er den mest nervepirrende af dem allesammen. Dejligt at have den overstået med så fint resultat. Må jeg spørge hvad i har givet for den?

Knus og god søndag med masser af solskin til jer!

Anmeld

12. februar 2012

otlitrom

Mettemus skriver:

Det er simpelthen så fantastisk med den lille Tot! Og tillykke med hjerteblink. På mange måder synes jeg sådan en tryghedsscanning er den mest nervepirrende af dem allesammen. Dejligt at have den overstået med så fint resultat. Må jeg spørge hvad i har givet for den?

Knus og god søndag med masser af solskin til jer!

Vi gav 400kr.. Jeg søgte, hvilke muligheder der var i området, og tog den billigste! Jeg er lidt imod at bruge penge på den slags (altså selv, hvad andre gør er helt op til dem!), men det har været så uvirkeligt, at jeg måtte se det med mine egne øjne. Nogle steder koster det 800,- og havde vi ikke fundet det til 400,- havde vi nok ventet til NF, selvom det ville være længe, ikke at fatte, at der var "nogen" i min mave

Vi vil rigtig gerne vide kønnet denne gang, når nu de kommer så tæt, så der er muligheden for at bruge pengene "rigtigt", og kan vi ikke se det til MD, sååå... Må vi MÅSKE gå imod egne principper igen. Nu må vi se.. Jeg håber MD kan afklare mysteriet for os.

Tusind tak!

Anmeld

12. februar 2012

Sofia

kitty skriver:

Ingen fornemmelse overhovedet, men det kunne da være skægt hvis det var en pige Det var jeg helt overbevist om sidst, at det var en pige. Der tog jeg fejl Nu venter vi og ser.. Men denne gang kan vi ikke holde spændingen ud - også mest af praktiske årsager, når nu de bliver så tæt i alder. Så er det meget rart at kunne enten genbruge, farve om, eller købe det der mangler.

Ja det ville være dejligt med en pige, så I har en af hver, det ville jeg også rigtig gerne men to knægte er jo også fantastisk! Er meget spændt på jeres vegne.

Anmeld

12. februar 2012

_-Kathrine-_

Hvor er den fin

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Iiiih, stort tillykke med det lille blinkende , hvor er det bare fantastisk!

Anmeld

12. februar 2012

DK

Ihhh Kitty!!!

STORT tillykke! Hvor er det dejligt for jer! Hurra! Og så endda med dejlig scanning der viser at alt er som det skal være.

Knus og kram!

Anmeld

12. februar 2012

Moar2011

kitty skriver:

... viste et fint lille blinkende hjerte. Der ér en lille øko-tot på vej til os!

Hun målte den lille, for at hjælpe med at fastsætte termin. Hun målte dog kun én gang, og selvom hun var sød og rar, og virkede professionel, så synes jeg at lige netop dét virkede lidt "tilfældigt". I Brædstrup målte de Boas 4 gange til tryghedsscanningen, og tog gennemsnittet heraf.. Scanningsdamen sagde 7+3 (igår), hvor mine egne beregninger (udfra æl) siger 8+1.. Det er 5 dage, og ikke noget vildt.. Men må vist vente til NF, til at få den rette terminsdato.

Billedet er dårligt, men det er vores lille bitte "Tot"

ejj hvor dejligt altså - hvor gammel er Boas egentlig ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.