Tryghedsscanning igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.154 visninger
24 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

otlitrom

... viste et fint lille blinkende hjerte. Der ér en lille øko-tot på vej til os!

Hun målte den lille, for at hjælpe med at fastsætte termin. Hun målte dog kun én gang, og selvom hun var sød og rar, og virkede professionel, så synes jeg at lige netop dét virkede lidt "tilfældigt". I Brædstrup målte de Boas 4 gange til tryghedsscanningen, og tog gennemsnittet heraf.. Scanningsdamen sagde 7+3 (igår), hvor mine egne beregninger (udfra æl) siger 8+1.. Det er 5 dage, og ikke noget vildt.. Men må vist vente til NF, til at få den rette terminsdato.

Billedet er dårligt, men det er vores lille bitte "Tot"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

l.kjoeller

kitty skriver:

... viste et fint lille blinkende hjerte. Der ér en lille øko-tot på vej til os!

Hun målte den lille, for at hjælpe med at fastsætte termin. Hun målte dog kun én gang, og selvom hun var sød og rar, og virkede professionel, så synes jeg at lige netop dét virkede lidt "tilfældigt". I Brædstrup målte de Boas 4 gange til tryghedsscanningen, og tog gennemsnittet heraf.. Scanningsdamen sagde 7+3 (igår), hvor mine egne beregninger (udfra æl) siger 8+1.. Det er 5 dage, og ikke noget vildt.. Men må vist vente til NF, til at få den rette terminsdato.

Billedet er dårligt, men det er vores lille bitte "Tot"

skønt de ku se hjerteblink og stort tillykke

Anmeld

12. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Skønt billede. <3 var selv til scanningcfredag, målt en gang og sat 4 dage tilbage. Så venter også utålmodigt på nf. <3

stort tillykke.

Anmeld

12. februar 2012

otlitrom

l.kjoeller skriver:

skønt de ku se hjerteblink og stort tillykke

Taaaak

Anmeld

12. februar 2012

otlitrom

Frk-Lotusblomst skriver:

Skønt billede. <3 var selv til scanningcfredag, målt en gang og sat 4 dage tilbage. Så venter også utålmodigt på nf. <3

stort tillykke.

Dejligt I også fik en god scanning! Vi må vente i spænding til NF! Hvor langt er du henne (sådan ca )

Anmeld

12. februar 2012

Sofia

Hvor er det dejligt at høre, hjerteblink er det bedste. Hvad var det nu du kaldte Boas da han lå i maven? Tot er sødt

Anmeld

12. februar 2012

otlitrom

Sofia skriver:

Hvor er det dejligt at høre, hjerteblink er det bedste. Hvad var det nu du kaldte Boas da han lå i maven? Tot er sødt

Han var Krølfis, det her må være Krøltot

Denne gang vil vi vide kønnet, så måske det ændrer sig, når vi kommer nærmere den termin, som jeg ikke rigtig føler jeg har endnu

Anmeld

12. februar 2012

Sofia

kitty skriver:

Han var Krølfis, det her må være Krøltot

Denne gang vil vi vide kønnet, så måske det ændrer sig, når vi kommer nærmere den termin, som jeg ikke rigtig føler jeg har endnu

Nå ja Krølfisen selvfølgelig Hvor spændende I vil vide kønnet. Det vil vi også næste gang. Har du en fornemmelse?

Anmeld

12. februar 2012

Maalene

Kæmpe stort tillykke med den lille mirakel-baby, hvor er det fantastisk

Da vi var til tryghedsscanning i sin tid blev vi også sat tilbage, og til nf blev vi sat 5 dage frem igen, så mon ikke i også gør det

Anmeld

12. februar 2012

Nettemor

Hvor lækkert.

Nu må det være meget mere virkeligt.

Endnu engang kæmpe stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.