hvilken klapvogn????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MoarHvidovre skriver:

Jeg kan anbefale Emmajunge med vendbart styr. Vi var ude og rejse, da vores dreng var 9 mdr. og det fungerede så fint.

Vi har været ude og rejse en del gange og har både haft barnevogn og klapvogn med, og der er aldrig sket noget med vores ting. Vi har dog også lejet en opbevaringstaske til vores ting, så de fik ekstra beskyttelse. Det kan du gøre her http://www.airshells.com/

og tak for linket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Har stemt andet..

Jeg havde en Hauck, tysk mærke og der har aldrig været noget med den.. God og robust, og gode sove muligheder

Anmeld

13. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
mor:) skriver:

ih tak for linket. dejligt at høre at det kan lade sig gøre uden at det hele går i stykker. Min dreng kommer til at være 8 måneder når vi skal afsted. Er bange for han er for "lille" til at rejse med, men kan høre din ikke var meget ældre

Vores dreng elskede, at være på ferie med os og det gik så fint. Vi har enda også haft vores pige med ud og rejse, da hun var knap 3 mdr. uden problemer.

Jeg prioriterede, at have vores gode klapvogn med. Og som tidligere skrevet har vi hverken fået ødelagt barnevogn eller klapvogn. Men en god ide, at leje en boks, så de får ekstra beskyttelse.

Velbekommen med linket

Anmeld

13. februar 2012

MoarHvidovre skriver:

Vores dreng elskede, at være på ferie med os og det gik så fint. Vi har enda også haft vores pige med ud og rejse, da hun var knap 3 mdr. uden problemer.

Jeg prioriterede, at have vores gode klapvogn med. Og som tidligere skrevet har vi hverken fået ødelagt barnevogn eller klapvogn. Men en god ide, at leje en boks, så de får ekstra beskyttelse.

Velbekommen med linket

det lyder dejligt. så er jeg ikke så bekymret mere

Anmeld

15. februar 2012

Lisasmor

Vi skal også snart til at købe klapvogn, og vi hælder mest til Emmaljunga Cerox , den er godt nok dyerer end de andre, men synes den har et fedt design, baby kan ligge helt ned liggemålet bliver 90 cm og der er justerbar styr, så kan man selv bestemme om baby skal vende mod / fra dig. Samtidig er der indbygget regnslag og myggenet samt sele.

Kig evt på emmaljunga.dk der kan du se videoer af klapvognen

Anmeld

15. februar 2012

Lisasmor skriver:

Vi skal også snart til at købe klapvogn, og vi hælder mest til Emmaljunga Cerox , den er godt nok dyerer end de andre, men synes den har et fedt design, baby kan ligge helt ned liggemålet bliver 90 cm og der er justerbar styr, så kan man selv bestemme om baby skal vende mod / fra dig. Samtidig er der indbygget regnslag og myggenet samt sele.

Kig evt på emmaljunga.dk der kan du se videoer af klapvognen

det lyder godt med indbygget myggenet osv.og vendbart styr.

min svigermor siger også at emmaljunga er de bedste...så det er vel et kig værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.