hvilken klapvogn????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Isabella_mor

vi har en city elite baby jogger... og vi ELSKER DEN...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

bvk

som den søde dame i ønskebørn sagde til mig - man kan ikke nøjes med en klapvogn jeg gik derfra og tænkte - det skal blive løgn, men:

vi har lige været på ferie i australien med vores datter på 6(7)  måneder og jeg må indrømme jeg er glad for, at vi i sidste minut fik købt en ekstra klapvogn.

herhjemme har vi en brio happy klapvogn som jeg glæder mig til at bruge - den var egentlig pakket til turen, men vi nåede frem til, at vi ikke turde udsætte den for turen i flyet. Så i "panik" købte vi en chicco liteway (paraplyklapvogn) til 1000 kr - den er testvinder i TÆNK. Og heldigvis for det:

- den kunne komme med helt ud i flyene (og dermed kunne den være med os i lufthavnen)

- vi slap for at tænke på om vores rigtige klapvogn klarede den.

- den kan ligges helt ned

- den er ikke så varm som en traditionel klapvogn

- den har forholdsvis gode hjul (lidt svær på stranden)

- god affjedring

- den var let at løfte både med og uden baby

- den var nem i byerne

Ulemper:

- hun kunne kun se fremad

- det var nødvendigt med en ekstra solskygge (men det havde det også været på vores brio)

og som jeg ser det - så frygter jeg at vi primært kommer til at bruge vores chicco fremover

Anmeld

13. februar 2012

DitteMarie

mor:) skriver:

men er det en han kan sove i?

Ja, min søn har sovet i den siden han var 4 md. Den vejer kun 12 kg, kan slås sammen med en hånd og barnet må sidde i den til det vejer 36 kg. Der kan tilkøbes en ekstra plade, der gør den mere bekvem at sove i, sådan lidt som i en voksipose

Anmeld

13. februar 2012

Malthesmoar

Haft den fra Jem&fixog været utrolig glade for den-)))) kun 699,-

Anmeld

13. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Dot D skriver:

Det var fra ny.....

okay så burde man jo kigge nærmere på det

Anmeld

13. februar 2012

DitteMarie skriver:

Ja, min søn har sovet i den siden han var 4 md. Den vejer kun 12 kg, kan slås sammen med en hånd og barnet må sidde i den til det vejer 36 kg. Der kan tilkøbes en ekstra plade, der gør den mere bekvem at sove i, sådan lidt som i en voksipose

okay. den må jeg også kigge lidt nærmere på. den ser nem ud på billeder.

Anmeld

13. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kan anbefale Emmajunge med vendbart styr. Vi var ude og rejse, da vores dreng var 9 mdr. og det fungerede så fint.

Vi har været ude og rejse en del gange og har både haft barnevogn og klapvogn med, og der er aldrig sket noget med vores ting. Vi har dog også lejet en opbevaringstaske til vores ting, så de fik ekstra beskyttelse. Det kan du gøre her http://www.airshells.com/

Anmeld

13. februar 2012

Sommerfugl86

Vi har en Teutonia Mistral DK, og gud hvor jeg hader den vogn!!
Ryggen er dårlig, svær at indstille, og fodstøtten falder ned for et godt ord.
Syninger der går op, og så syns jeg det er ELENDIGT man kan tage næsten alt stof af og vaske, men 2 stykker stof, kan ikke komme af, så halvdelen af vognen er ren og pæn (sart lyserød), mens den anden del af vognen er møgbeskidt. 
Jeg gav 2000 for den på udsalg,(normalpris 4000), og syns ikke engang den er 500 kroner værd.

Anmeld

13. februar 2012

Sommerfugl86 skriver:

Vi har en Teutonia Mistral DK, og gud hvor jeg hader den vogn!!
Ryggen er dårlig, svær at indstille, og fodstøtten falder ned for et godt ord.
Syninger der går op, og så syns jeg det er ELENDIGT man kan tage næsten alt stof af og vaske, men 2 stykker stof, kan ikke komme af, så halvdelen af vognen er ren og pæn (sart lyserød), mens den anden del af vognen er møgbeskidt. 
Jeg gav 2000 for den på udsalg,(normalpris 4000), og syns ikke engang den er 500 kroner værd.

øv hvor ærgeligt. hvad har de dog tænkt på med de to stykker stof der ikke kan komme af. Det er så ærgeligt når man har investeret så mange penge i noget der bare viser sig at være noget værre lort

men jeg vil holde mig langt væk fra den så

Anmeld

13. februar 2012

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan anbefale Emmajunge med vendbart styr. Vi var ude og rejse, da vores dreng var 9 mdr. og det fungerede så fint.

Vi har været ude og rejse en del gange og har både haft barnevogn og klapvogn med, og der er aldrig sket noget med vores ting. Vi har dog også lejet en opbevaringstaske til vores ting, så de fik ekstra beskyttelse. Det kan du gøre her http://www.airshells.com/

ih tak for linket. dejligt at høre at det kan lade sig gøre uden at det hele går i stykker. Min dreng kommer til at være 8 måneder når vi skal afsted. Er bange for han er for "lille" til at rejse med, men kan høre din ikke var meget ældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.