hvilken klapvogn????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Tona

mor:) skriver:

Hej de damer og mænd

Jeg skal til at købe en klapvogn, da vi skal rejse til spanien til maj.

Er der én i særligt kan anbefale? Der skal selvfølgelig være mulighed for at kunne sove i den.

Håber i vil stemme og måske uddybe hvorfor hvis i orker det. Ellers bare stem

Vi har en Basson og er rigtig glad for den. Alustel så den ikke ruster og er super let. Rigtig nem at klappe sammen. Holdbar. Barnet kan ligge helt ned og sove i den og den er ekstra blød og foret i ryggen. Og så er den jo ikke så dyr som de andre, men rigtig god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

DitteMarie

City elite fra babyjogger, super vogn- har i dag købt City selected så vi har en vogn til store- og lillebror

Anmeld

12. februar 2012

Tranebær

Jeg har to. En fantastisk mountainbuggy og en lorte&/%#€&!€(-emmaljunga. Ej jeg vil virkelig ikke anbefale emmaljunga. Stellet er virkelig uholdbart og bliver hurtigt meget skævt. Og så især hvis den skal flyves

Anmeld

12. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Amandas-mor skriver:

Vi har en Basson og er rigtig glad for den. Alustel så den ikke ruster og er super let. Rigtig nem at klappe sammen. Holdbar. Barnet kan ligge helt ned og sove i den og den er ekstra blød og foret i ryggen. Og så er den jo ikke så dyr som de andre, men rigtig god

tak for svaret. den vil jeg kigge lidt nærmere på. Lyder godt med at den ikke er så dyr

Anmeld

12. februar 2012

Mamalou skriver:

Hvis jeg var jer ville jeg ikke tage en ny klapvogn med flyveren. Sidst vi var på ferie blev begge klapvognene skadet af turen. De behandler ikke vognene særlig godt! Vi skal afsted til maj, hvor vi tager endammen klapvogn med. 

Bare et tip

takker. det havde jeg slet ikke tænkt på. så måske vi skal købe en billig brugt på dba

Anmeld

12. februar 2012

Maja_4000

Vi har en Emmaljunga Nitro City og er rigtig glade for den

Anmeld

12. februar 2012

DitteMarie skriver:

City elite fra babyjogger, super vogn- har i dag købt City selected så vi har en vogn til store- og lillebror

men er det en han kan sove i?

Anmeld

12. februar 2012

Happiness skriver:

Vi har en emmajunga som vi er super glade for Den vender så kun  en vej, så Lukas kan kun se fremad. Men kan heller ikke se meningen i at han skal se på os, når vi kører med klapvognen

Og den er super let at klappe sammen og han sover helt fint i den

Med hensyn til at rejse med den, ved jeg at man kan leje nogle kassr til at opbevare den i. Så den er sammen med baggagen, og så skulle der ikke ske den noget. Så skal I bare have en bæresele i lufthavnen

tak for svaret. smart med de kasser. hvor lejer man dem henne?

hvordan går det ellers med Lukas?

Anmeld

12. februar 2012

Dot D skriver:

Vi har en Emmaljunga klapvogn, men den ville vi ikke udsætte for bagagepersonalet i lufthavnen, så vi købte en klapvogn fra Harald Nyborg til 599 mener jeg det var. Det har vendbart styr ligesom Emmaljunga´en og vores unger har begge to sovet i den. Den har været på to eller tre rejser kan pludselig ikke huske præcist. Og den har været rigtig fin.

Så den kan jeg anbefale, oh den er ikke så dyr, hvis den nu skulle få nogle knups i lufthavn/fly...

Go´ rejse

tak

koster den det som brugt eller ny?

Anmeld

12. februar 2012

Dot D

mor:) skriver:

tak

koster den det som brugt eller ny?

Det var fra ny.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.