Bage kagen selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Bak

Muhmi skriver:

Har lige købt en masse fine forme, har sprøjtepose osv... Skulle jeg mon lave den selv egentlig?? Hvad siger i?

Og kig endelig ind på min bryllupshjemmeside... Jeg skriver blog/dagbog om mine tanker og planer + en masse fine billeder.

www.123hjemmeside.dk/bryllup120512

Jeg synes, det ville være for uoverskueligt at lave den selv. Jeg foretrækker helt klart at lægge ansvaret fra mig  (og jeg er endda helt god til at bage selv). Tænk nu hvis du kom i tidsnød (og det gør man helt sikkert) og du måtte slække på kvaliteten. Det ville jeg synes var ærgeligt. Men selvfølgelig skal du da gøre det, hvis du har overskudet Jeg skal selv giftes til sommer og kan på forhånd sige, at jeg IKKE får overskudet til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Haha, ej, nok ikke

Og forresten tillykke, det er dejligt med den nye rolle ikke

Hehe 

Mange tak, og det er bedre end jeg havde håbet på 

Anmeld

11. februar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Jeg er også selv perfektionist på det område... Men, hvis jeg laver den selv, er fejlen jo hos mig og så er der kun mig at blive sur på og det gider jeg ikke spilde min tid med Så tror det ville være rigtig smart hvis jeg gjorde det selv, for jeg skal nok finde en fejl, ligemeget hvad

Jeg siger da bare spring på sagen Og hvis din bror er god til sådan noget . så udnyt da ham  

Anmeld

11. februar 2012

Hvem?

Muhmi skriver:

Har lige købt en masse fine forme, har sprøjtepose osv... Skulle jeg mon lave den selv egentlig?? Hvad siger i?

Og kig endelig ind på min bryllupshjemmeside... Jeg skriver blog/dagbog om mine tanker og planer + en masse fine billeder.

www.123hjemmeside.dk/bryllup120512

Jeg vil helt sikkert selv lave min, når jeg (engang) ska giftes - så blir den li som jeg vil ha det - GO 4 IT!

Anmeld

11. februar 2012

Kofoed.

Muhmi skriver:

Haha! Min storebror og veninde skal dog ikke stå i køkkenet, de skal være med til festen Men min kæreste har gået på kokkeskole selv, så han kender måske nogle der kan gøre det flot og samtidig, lidt billigt måske

Det var heller ikke det jeg mente

Anmeld

12. februar 2012

AdamsMor

Jeg tror jeg ville få stress ved selv at skulle bage den - der er jo meget andet at se til lige op til, men det er jo helt op til dig.
Hvis du er super overskudsmenneske, synes jeg da bare at du skal gå i krig Min veninde bagte også selv sin, men den kunne også laves i forvejen og fryses og skulle ikke have fondant og vildt meget pynt på... Ved jo ikke hvad du har i tankerne

Anmeld

12. februar 2012

tinasmor

Jeg har stemt, dit bryllup dine regler. Men tænker at det kun var et projekt jeg ville kaste mig ud i hvis jeg var en af de der "kage-damer" herinde fra. Dvs dem som har prøvet mange gange, synes det er sjovt og ved hvor lang tid det tager osv. Hvis du er forholdsvis nybegynder tror jeg ikke jeg ville kaste mig ud i et projekt bryllupskage da det måske kan ende med at give mere frustration end glæde. Ihvertfald ville jeg så øve mig en enkelt gang eller to inden.

og tillykke med brylluppet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.