Bage kagen selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Må man det? Eller skal man være ligeglad?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.983 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

Muhmi

Har lige købt en masse fine forme, har sprøjtepose osv... Skulle jeg mon lave den selv egentlig?? Hvad siger i?

Og kig endelig ind på min bryllupshjemmeside... Jeg skriver blog/dagbog om mine tanker og planer + en masse fine billeder.

www.123hjemmeside.dk/bryllup120512

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Kofoed.

Man skal nå så meget, så jeg tror desværre ikke tiden er til det, men e du sikkert på du kan nå det, så vil jeg bestemt synes du skulle, det er da lidt blær og overskuds artigt, hvis du kan gøre det og den bliver mega god.

Anmeld

11. februar 2012

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Har lige købt en masse fine forme, har sprøjtepose osv... Skulle jeg mon lave den selv egentlig?? Hvad siger i?

Og kig endelig ind på min bryllupshjemmeside... Jeg skriver blog/dagbog om mine tanker og planer + en masse fine billeder.

www.123hjemmeside.dk/bryllup120512

Vi regner med selv at bage? 

Anmeld

11. februar 2012

Muhmi

Kofoed. skriver:

Man skal nå så meget, så jeg tror desværre ikke tiden er til det, men e du sikkert på du kan nå det, så vil jeg bestemt synes du skulle, det er da lidt blær og overskuds artigt, hvis du kan gøre det og den bliver mega god.

Altså, vi skal alligevel lave alt maden selv, dagen/ene før, jeg har en kok (storebror) og en delikatesseassistent/slagter (bedsteveninden) med på madlavningsteamet.. Så jeg tænker lidt, at det nemlig ville være liiidt blær at lave den selv...

Anmeld

11. februar 2012

Muhmi

-Sigrid- skriver:

Vi regner med selv at bage? 

Fedt! Sådan en stooor flot en, eller en simpel kage, med masser af flot pynt? SKal jo nemlig også have regnet ud hvor meget jeg kan regne med at overskue

Laver i også maden selv?

Anmeld

11. februar 2012

Kofoed.

Muhmi skriver:

Altså, vi skal alligevel lave alt maden selv, dagen/ene før, jeg har en kok (storebror) og en delikatesseassistent/slagter (bedsteveninden) med på madlavningsteamet.. Så jeg tænker lidt, at det nemlig ville være liiidt blær at lave den selv...

Så gør det endelig. Men afsat selve dagen til ingenting, så du kan nå dig selv også. Det lyder forresten rigtig lækkert med maden, altid dejligt med hjælp

Anmeld

11. februar 2012

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Fedt! Sådan en stooor flot en, eller en simpel kage, med masser af flot pynt? SKal jo nemlig også have regnet ud hvor meget jeg kan regne med at overskue

Laver i også maden selv?

Vi laver en simpel kage og en masse muffins som vi pynter fint

Nej, vi bestiller forret + hovedret udefra Og vores fest bliver ikke så stor 

Anmeld

11. februar 2012

Muhmi

Kofoed. skriver:

Så gør det endelig. Men afsat selve dagen til ingenting, så du kan nå dig selv også. Det lyder forresten rigtig lækkert med maden, altid dejligt med hjælp

Puha, ja, selve dagen... Iiih... Der vil jeg helst også gerne have overskud til bare at sidde stille og roligt og spise morgenmad, lige gøre de sidste ting klar og så ellers få lagt make-up, ordnet hår og komme i kjolen... Men hvis jeg skal stå og lave tomatsovs (det skal jeg ikke) så bliver det i hvert fald uden kjolen på og så må det briste eller bære

Vi skal først giftes kl. 12.05 så jeg tænker at de allersidste ting, kan ordnes sådan om morgenen?

Anmeld

11. februar 2012

Muhmi

-Sigrid- skriver:

Vi laver en simpel kage og en masse muffins som vi pynter fint

Nej, vi bestiller forret + hovedret udefra Og vores fest bliver ikke så stor 

Det var nemlig også det jeg tænke at jeg kunne... Lave en simpel, firkantet og flot én, og så bare en ordenlig røvfuld minikager i hjerter og roseforme..

Okay hvor mange bliver i, om jeg må spørge?

Anmeld

11. februar 2012

Kofoed.

Muhmi skriver:

Puha, ja, selve dagen... Iiih... Der vil jeg helst også gerne have overskud til bare at sidde stille og roligt og spise morgenmad, lige gøre de sidste ting klar og så ellers få lagt make-up, ordnet hår og komme i kjolen... Men hvis jeg skal stå og lave tomatsovs (det skal jeg ikke) så bliver det i hvert fald uden kjolen på og så må det briste eller bære

Vi skal først giftes kl. 12.05 så jeg tænker at de allersidste ting, kan ordnes sådan om morgenen?

Er nu ikke selv gift, men synes altid morgen op til store fester går alt for hurtigt, så jeg ville ikke ligge alt for mange planer den morgen, selvom det først er til middag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.