Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har lige købt en masse fine forme, har sprøjtepose osv... Skulle jeg mon lave den selv egentlig?? Hvad siger i?
Og kig endelig ind på min bryllupshjemmeside... Jeg skriver blog/dagbog om mine tanker og planer + en masse fine billeder.
www.123hjemmeside.dk/bryllup120512
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Har lige købt en masse fine forme, har sprøjtepose osv... Skulle jeg mon lave den selv egentlig?? Hvad siger i? Og kig endelig ind på min bryllupshjemmeside... Jeg skriver blog/dagbog om mine tanker og planer + en masse fine billeder. www.123hjemmeside.dk/bryllup120512
Vi regner med selv at bage?
Kofoed. skriver: Man skal nå så meget, så jeg tror desværre ikke tiden er til det, men e du sikkert på du kan nå det, så vil jeg bestemt synes du skulle, det er da lidt blær og overskuds artigt, hvis du kan gøre det og den bliver mega god.
Man skal nå så meget, så jeg tror desværre ikke tiden er til det, men e du sikkert på du kan nå det, så vil jeg bestemt synes du skulle, det er da lidt blær og overskuds artigt, hvis du kan gøre det og den bliver mega god.
Altså, vi skal alligevel lave alt maden selv, dagen/ene før, jeg har en kok (storebror) og en delikatesseassistent/slagter (bedsteveninden) med på madlavningsteamet.. Så jeg tænker lidt, at det nemlig ville være liiidt blær at lave den selv...
-Sigrid- skriver: Vi regner med selv at bage?
Fedt! Sådan en stooor flot en, eller en simpel kage, med masser af flot pynt? SKal jo nemlig også have regnet ud hvor meget jeg kan regne med at overskue
Laver i også maden selv?
Muhmi skriver: Altså, vi skal alligevel lave alt maden selv, dagen/ene før, jeg har en kok (storebror) og en delikatesseassistent/slagter (bedsteveninden) med på madlavningsteamet.. Så jeg tænker lidt, at det nemlig ville være liiidt blær at lave den selv...
Muhmi skriver: Fedt! Sådan en stooor flot en, eller en simpel kage, med masser af flot pynt? SKal jo nemlig også have regnet ud hvor meget jeg kan regne med at overskue Laver i også maden selv?
Vi laver en simpel kage og en masse muffins som vi pynter fint
Nej, vi bestiller forret + hovedret udefra Og vores fest bliver ikke så stor
Kofoed. skriver: Så gør det endelig. Men afsat selve dagen til ingenting, så du kan nå dig selv også. Det lyder forresten rigtig lækkert med maden, altid dejligt med hjælp
Så gør det endelig. Men afsat selve dagen til ingenting, så du kan nå dig selv også. Det lyder forresten rigtig lækkert med maden, altid dejligt med hjælp
Puha, ja, selve dagen... Iiih... Der vil jeg helst også gerne have overskud til bare at sidde stille og roligt og spise morgenmad, lige gøre de sidste ting klar og så ellers få lagt make-up, ordnet hår og komme i kjolen... Men hvis jeg skal stå og lave tomatsovs (det skal jeg ikke) så bliver det i hvert fald uden kjolen på og så må det briste eller bære
Vi skal først giftes kl. 12.05 så jeg tænker at de allersidste ting, kan ordnes sådan om morgenen?
-Sigrid- skriver: Vi laver en simpel kage og en masse muffins som vi pynter fint Nej, vi bestiller forret + hovedret udefra Og vores fest bliver ikke så stor
Det var nemlig også det jeg tænke at jeg kunne... Lave en simpel, firkantet og flot én, og så bare en ordenlig røvfuld minikager i hjerter og roseforme..
Okay hvor mange bliver i, om jeg må spørge?
Muhmi skriver: Puha, ja, selve dagen... Iiih... Der vil jeg helst også gerne have overskud til bare at sidde stille og roligt og spise morgenmad, lige gøre de sidste ting klar og så ellers få lagt make-up, ordnet hår og komme i kjolen... Men hvis jeg skal stå og lave tomatsovs (det skal jeg ikke) så bliver det i hvert fald uden kjolen på og så må det briste eller bære Vi skal først giftes kl. 12.05 så jeg tænker at de allersidste ting, kan ordnes sådan om morgenen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128